Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBorn to run
You need to log in to create posts and topics.

Har precis läst klart den.. någon annan som läst den? vad tyckte ni?

Lite för mycket frälsning och allmänt snack för min del. Ingen bok som jag kommer att läsa på nytt.

"En bok som inte är värd att läsa två gånger är inte värd att läsa en gång".

För mig är det flera artiklar och idéer löst sammansatta till en bok.

För mig är det historien om Caballo Blanco och Raramuri som är intressant och fängslande. Sen är väl själva "resonemanget" om "Born to Run" tänkvärt även om det kanske misstolkats (enl

Har precis börjat läsa den, så jag vet inte riktigt vad jag tycker om den...just nu känns den mest som "vilken roman som helst". Får se vad jag säger när jag läst klart, vilket nog tar tid för jag är inte alls inne i nån läsperiod nu märker jag = det går

Visst finns det en del intressant. Men för mig kändes den väldigt mycket som en typisk amerikansk frälsarbok.

Som ni kanske vet så avled "Caballo Blanco" i våras. Bl.a. därför kombinerat med att han, på min inbjudan var i stockholm och sen i dalarna och pratade, ordnar jag ett "Caballo Blanco Memorial Run" 22 september i en liten by i södra dalarna. Kostar 100:-

jag lurar på att åka upp...

är tröjorna slut el finns de kvar?

Tröjor får man beställa här:

http://83.250.220.71/CBM/showstories.php?from=999&master=&thread=data4

Och som det står där så får man en tröja den 22:a om man beställer före 8:e om man beställer senare så får man den senare på post (en liten extrakostnad

Jag håller på och läser boken nu och jag kan nog säga att det är den bästa bok jag läst på mycket länge. Man får ju ta det han säger med en nypa salt, men att han grundar det han skriver på forskning gillar jag, för det ger ett avstamp. Om jag vill veta m