Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:44runt 1800-1900m eller 100-200 från svängning under vansbro kommer det en heldel stople ut i vatten.
om du simma blind bakom någon annan och de hinner att undervika en av de jag lova du kommer inte att hinner att reagera.
mitt andra eller tredje år var d
runt 1800-1900m eller 100-200 från svängning under vansbro kommer det en heldel stople ut i vatten.
om du simma blind bakom någon annan och de hinner att undervika en av de jag lova du kommer inte att hinner att reagera.
mitt andra eller tredje år var d
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:45Ett av många klipp om att simma rakt och hur man andas i öppet vatten:
http://www.youtube.com/watch?v=v0-lP3exIfc&feature=player_embedded
Ett av många klipp om att simma rakt och hur man andas i öppet vatten:
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 18:48Simmat ute för 3:e dagen i rad idag dock utan våtdräkt. Tekniken börjar komma så sakteliga men jag simmar nog fortfarande väldigt långsamt. Men det är jag i ett nötskal kan hålla en låg fart riktigt länge:-)
Simmat ute för 3:e dagen i rad idag dock utan våtdräkt. Tekniken börjar komma så sakteliga men jag simmar nog fortfarande väldigt långsamt. Men det är jag i ett nötskal kan hålla en låg fart riktigt länge:-)