Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 13:33Så härligt med forum, frågor tenderar att flyta iväg... såsom att de där två platserna, ingen har skrivit ngt om att vilja ha dem!?! 😉 Bara andra synpunkter, infallsvinklar...
Så härligt med forum, frågor tenderar att flyta iväg... såsom att de där två platserna, ingen har skrivit ngt om att vilja ha dem!?! 😉 Bara andra synpunkter, infallsvinklar...
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 13:42Och frågan vilken startgrupp platserna gällde, jag är sugen, men inte om de är för långt bak.
Och frågan vilken startgrupp platserna gällde, jag är sugen, men inte om de är för långt bak.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 14:41Så sant Andreas Strandö 🙂
Jag hoppas att du får ordning på det med hjälp av de intressenter som anmält visst intresse.
Edit:efternamn
Så sant Andreas Strandö 🙂
Jag hoppas att du får ordning på det med hjälp av de intressenter som anmält visst intresse.
Edit:efternamn
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 16:31-AT-
Kanske man kan tycka, men han kommer ju ändå veta att det faktiskt är ett resultat som han presterat. Kommer man på att man vill springa varvet för sent så gör man 🙂Men nevermind. Han hade fått tag i en startplats i ett annat namn.
-AT-
Kanske man kan tycka, men han kommer ju ändå veta att det faktiskt är ett resultat som han presterat. Kommer man på att man vill springa varvet för sent så gör man 🙂
Men nevermind. Han hade fått tag i en startplats i ett annat namn.