Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 17:27Jag har haft över 40 grader i fyra dagar nu och kan absolut inte göra något.
Jag undrar vad faan det är. Lite rosslig i halsen och sen rejäljt hög feber bara.
Jag som sällan kommer över 37,5 när jag känner mig riktigt sjuk.
Jag har haft över 40 grader i fyra dagar nu och kan absolut inte göra något.
Jag undrar vad faan det är. Lite rosslig i halsen och sen rejäljt hög feber bara.
Jag som sällan kommer över 37,5 när jag känner mig riktigt sjuk.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 20:33Låter fastligt likt influensa tycker jag. Apropå hög feber så bränner det ju väldigt mycket energi.
Låter fastligt likt influensa tycker jag. Apropå hög feber så bränner det ju väldigt mycket energi.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 20:56Ja Annica, det ville jag! (t+)
Ja Annica, det ville jag! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 23:08Jag skulle tro att efter 4 dagar i sängen har dina muskler blivit något svagare, även om du ätit stora mängder nyttig mat, dom behöver regelbunden träning för att behålla sin styrka. Om kroppen bränner fett eller muskler vid brist på mat kan jag inte svar
Jag skulle tro att efter 4 dagar i sängen har dina muskler blivit något svagare, även om du ätit stora mängder nyttig mat, dom behöver regelbunden träning för att behålla sin styrka. Om kroppen bränner fett eller muskler vid brist på mat kan jag inte svar