Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningBröstsim - ont i knä
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har till och från i många år haft problem med en sena/muskel i baksidan av knäet när jag simmat bröstsim. Fick nyligen hjälp att slipa på tekniken (för min del gällde det verkligen att få ihop fötterna vid bentaget) och då försvann besvären helt. Fick

Jag har till och från i många år haft problem med en sena/muskel i baksidan av knäet när jag simmat bröstsim. Fick nyligen hjälp att slipa på tekniken (för min del gällde det verkligen att få ihop fötterna vid bentaget) och då försvann besvären helt. Fick

Jag tror att det är helt ok om man inte sparkar fullt eller sparkar mera utåt. Det hjälper säkert. Men om man vill simma långdistans full fart så då är det viktigt att man har rätt teknik. Det borde vara helt möjligt men är kanske svårt om man har simmat

jag hade lite bråttom sista 500meterna.. så jag får väl egentligen skylla mig själv.. först 1000metrarna kände jag ingenting... har simmat den sträckan tidigare utan att känna va nåt också... får nog hålla mig inom km ramarna i fortsättningen om jag ska s

12