Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 12:35Jag har nog sprungit överallt när jag irrat runt men det har nog aldrig varit med full koll...
Vad gäller TBE så har de tydligen inte haft något fall i år men det räcker ju att de hade häromåret. Jag gjorde slag i saken och vaccinerade mig nu i sommar. D
Jag har nog sprungit överallt när jag irrat runt men det har nog aldrig varit med full koll...
Vad gäller TBE så har de tydligen inte haft något fall i år men det räcker ju att de hade häromåret. Jag gjorde slag i saken och vaccinerade mig nu i sommar. D
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:48Anders, tack för kartan(t+)
Anders, tack för kartan(t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:40Tack Anders...
Tack Anders...
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:27Snyggt ritat! Fast jag ser nu att jag var otydlig med beskrivningen vid just Västerberget - den ritade rundan är mycket riktigt en smula snårig där. Tänkte mig att man håller väster när man sprungit ner över den lilla ängen mot Axgatan, sedan vänster uppf
Snyggt ritat! Fast jag ser nu att jag var otydlig med beskrivningen vid just Västerberget - den ritade rundan är mycket riktigt en smula snårig där. Tänkte mig att man håller väster när man sprungit ner över den lilla ängen mot Axgatan, sedan vänster uppf