Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBra cykelglasögon (H)
You need to log in to create posts and topics.

> Tack snälla! Jag ska kolla! Jag känner några i VL-staben!

Kan du passa på att kolla om de hittat igen mina Jörnkängor jag glömde vid starten ifjol?
De gånger jag talat med dem har de envist hävdat att de ringer till alla som anmält att de förlorat någ

Det är rena fyndlådan i det där spåret! haha..ett par dar till och det finns en komplett utrustning att häma 😉

>Kan du passa på att kolla om de hittat igen mina Jörnkängor jag glömde vid starten ifjol?

Jag ska höra när jag kommer hem igen!! Memorerar!
Lägger ett memo i mobilen också!

har ett par rudy projekt rydon med smoke linser. är väldigt nöjd med dom

Nu när sökfunktionen fått sig en uppfräschning passade jag på att leta reda på denna gamla tråd.

Det blev ett par Adidas sportglasögon, återkommer med exakt modell men det jag gillade var att man kan ändra vinkeln på skalmarna så att glasögonen kommer ol

Raymond, är det evil eye du menar? Såna har både jag och pojkvännen (med insatsoptik) och är supernöjda! Finns inte så många andra val om man inte vill ha linser tycker jag.

BBB har bra glasögon, man får med linser som man kan byta efter väder. (H) De har en massa varianter i alla prisklasser.

Evil eye var det, det stämmer Annika. Man kan också anpassa bredden på den del som ligger an mot näsryggen så att den blir lagom bred. Hoppas att de håller hela livet, de var rätt dyra 😉

Tror det är jula som har helt okej glasögon för 29Kr. skulle man tappa dom behöver man inte hämta dom 29kr kan man missa om det är så.
köpa dyra glasögon måste man hämta om man skulle tappa dom.

Biltema dit och Jula hit.

Själv har jag ett par Shimano Nova som jag är riktigt nöjd med för 300kr, inklusive färger på löstagbara glas. Det gick alldeles utmärkt att Inte vända om med dem också, då ett av de gula glasen for i diket. Döm av min förvirri