Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 21:58du kommer att bli snyggast i cykelsvängen.
undra om inte jag kan ha cyklop när jag står i hockeybåset?
tål de en puck?
kan man ha slipat glas i dem?
du kommer att bli snyggast i cykelsvängen.
undra om inte jag kan ha cyklop när jag står i hockeybåset?
tål de en puck?
kan man ha slipat glas i dem?
Quote from Emma Sjöberg on 25 October 2007, 22:04Cylop håller INTE för barn som tar sats och ska hoppa i bassängen som kanonkulor.. av ett knä blir det supervasst och skär upp ögonlocket..
Cylop håller INTE för barn som tar sats och ska hoppa i bassängen som kanonkulor.. av ett knä blir det supervasst och skär upp ögonlocket..
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 22:05kört med puck alltså gissar jag då.
får återgå till att kura bakom soptunnan
kört med puck alltså gissar jag då.
får återgå till att kura bakom soptunnan
Quote from Lars Ekegård on 25 October 2007, 22:06Finns givetvis slipade glas till cyklopen men är lite tveksam om dom klarar slagskott, tja beror ju på hur hårt man skjuter 🙂
Kör själv annars med Briko Sprinter Kit drygt 6-700 pix med 3 linser, röd, mörk och klar, klarar inte hockeypuckar men väl gru
Finns givetvis slipade glas till cyklopen men är lite tveksam om dom klarar slagskott, tja beror ju på hur hårt man skjuter 🙂
Kör själv annars med Briko Sprinter Kit drygt 6-700 pix med 3 linser, röd, mörk och klar, klarar inte hockeypuckar men väl gru
Quote from Fredrik Närenfors on 26 October 2007, 01:08Jessica. Du får snacka in dig hos reservmålisen och låna hans mask tills han ev ska in på isen (H)
Själv har jag ett par Briko för 6-700 inklusive en insats som jag lämnade till min optiker och fick slipat enligt recept för ytterligare 700.
Jessica. Du får snacka in dig hos reservmålisen och låna hans mask tills han ev ska in på isen (H)
Själv har jag ett par Briko för 6-700 inklusive en insats som jag lämnade till min optiker och fick slipat enligt recept för ytterligare 700.
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 08:31Jag har multisport typhoon från Stadium, köptes för 249 på utförsäljning men kostar normalt en hundring till.
3 olika sorters linser medföljer. Fick snudd på högsta betyg i RW och funkar bra för mig.
Jag har multisport typhoon från Stadium, köptes för 249 på utförsäljning men kostar normalt en hundring till.
3 olika sorters linser medföljer. Fick snudd på högsta betyg i RW och funkar bra för mig.
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 08:39Inför årets VR införskaffade jag ett par ny cykelglasögon av märket BBB och dom är jag nöjd med. Fördelen som jag ser det, jämfört med Biltema och Jula, mm. är att dom här har "fotokromatiskt glas" dvs dom är klara när det är mulet eller som för mig vid g
Inför årets VR införskaffade jag ett par ny cykelglasögon av märket BBB och dom är jag nöjd med. Fördelen som jag ser det, jämfört med Biltema och Jula, mm. är att dom här har "fotokromatiskt glas" dvs dom är klara när det är mulet eller som för mig vid g
Quote from Mikaela Lexén on 26 October 2007, 09:59Jag har oxå ett par dyra brillor, Rudy Project Rydon, kostade ca 800pix, med ett par mörka linser.
Jag är jäkligt nöjd med dem. Köpte till extra linser (gula) för ett par hundringar.
Har haft många olika cykelbrillor tidigare, fast inga som suttit så bra
Jag har oxå ett par dyra brillor, Rudy Project Rydon, kostade ca 800pix, med ett par mörka linser.
Jag är jäkligt nöjd med dem. Köpte till extra linser (gula) för ett par hundringar.
Har haft många olika cykelbrillor tidigare, fast inga som suttit så bra