Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:59Magnus var är Livestrong tröjan köpt? (H:)
Letat lite men hittar inte..
Magnus var är Livestrong tröjan köpt? (H:)
Letat lite men hittar inte..
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 10:01Livestrong.com såklart!! 😉
Lite seg såhär på morgonkvisten...
Livestrong.com såklart!! 😉
Lite seg såhär på morgonkvisten...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 12:47Såg en tjej i Castelli kläder i helgen på ett fik, såg MYCKET bra ut 🙂 Cervelo Test Team kör med Castelli och de har snyggaste teamkläderna i klungan tycker jag.
http://www.bikebuster.se/dam-kort%C3%A4rmade-tr%C3%B6jor/castelli.html?s=&ma=&c=&mi=&p=&pa
Såg en tjej i Castelli kläder i helgen på ett fik, såg MYCKET bra ut 🙂 Cervelo Test Team kör med Castelli och de har snyggaste teamkläderna i klungan tycker jag.
http://www.bikebuster.se/dam-kort%C3%A4rmade-tr%C3%B6jor/castelli.html?s=&ma=&c=&mi=&p=&pa
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:22Fiket, kläderna eller tjejen?
Fiket, kläderna eller tjejen?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:39Jag tolkade det som att tjejen såg riktigt fin ut ... men det säger kanske mer om mig än vad som skrevs.
Jag tolkade det som att tjejen såg riktigt fin ut ... men det säger kanske mer om mig än vad som skrevs.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 08:05Maria: tack för tipset om rea:-) Köpte den långärmade rosa nu... och armvärmarna (H) Hoppas de duger trots att de kanske inte är av någon superkvalité.
Maria: tack för tipset om rea:-) Köpte den långärmade rosa nu... och armvärmarna (H) Hoppas de duger trots att de kanske inte är av någon superkvalité.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 08:39Jo: Jag köpte oxå den rosa långärmade. De kom på posten igår, snabba som tusan är de på att skicka iväg!
(H:)
Jo: Jag köpte oxå den rosa långärmade. De kom på posten igår, snabba som tusan är de på att skicka iväg!
(H:)
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 09:31Maria: Ja det är ju så billigt att man inte kan låta bli... hehe.
Maria: Ja det är ju så billigt att man inte kan låta bli... hehe.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 09:37Maria: Du har möjligtvis inte sett någonstans de säljer strumpor som matchar med den rosa färgen på tröjan? 🙂
Maria: Du har möjligtvis inte sett någonstans de säljer strumpor som matchar med den rosa färgen på tröjan? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 09:40Jo: Nä tyvärr inte, men vi får väl surfa runt lite mer målmedvetet på nätets klädbutiker o se om vi hittar ngt. 🙂
Jo: Nä tyvärr inte, men vi får väl surfa runt lite mer målmedvetet på nätets klädbutiker o se om vi hittar ngt. 🙂