Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:42Nu fick jag min rosa långärmade tröja och mina armvärmare på posten 😀 Tänk vad fort det kan gå. Vad skön tröjan är med lite ludd på insidan 🙂 perfekt!
Nu fick jag min rosa långärmade tröja och mina armvärmare på posten 😀 Tänk vad fort det kan gå. Vad skön tröjan är med lite ludd på insidan 🙂 perfekt!
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:43Fick du inga vita strumpor UTAN PB-rand?
Fick du inga vita strumpor UTAN PB-rand?
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:47Skit i mina strumpor du! Har hämtat upp mina klubbkläder idag också förresten så nu ser jag riktigt proffsig ut 😀
Skit i mina strumpor du! Har hämtat upp mina klubbkläder idag också förresten så nu ser jag riktigt proffsig ut 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:51varför kan inte tröjorna vara utan ärm, ganska fult med en kort vit arm på sommaren.
varför kan inte tröjorna vara utan ärm, ganska fult med en kort vit arm på sommaren.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:52Köp en med någon annan färg då.
Köp en med någon annan färg då.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:54bra fråga... fast det finns väl en del utan ärm tror jag att jag har sett? Händerna kommer ju också att vara vita så man blir iof inte så fint solbränd i alla fall...
bra fråga... fast det finns väl en del utan ärm tror jag att jag har sett? Händerna kommer ju också att vara vita så man blir iof inte så fint solbränd i alla fall...
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 12:23EDIT: Fuchsian från Foska kom precis o den sitter som en smäck! (H:)
*svävar på små moln alldeles lycklig*
EDIT: Fuchsian från Foska kom precis o den sitter som en smäck! (H:)
*svävar på små moln alldeles lycklig*
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 13:43Vi vill se den!
Vi vill se den!
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 17:31Åkej, nu kommer kort! Inte bästa fotot, det är ju så soligt ute idag. Passformen på tröjan är perfekt och i.o.m. att pundet är så lågt nu var priset mkt bra. Hög kvalitet, bra fickor, snabb leverans. Foska.com kan verkligen rekommenderas! (H:)
BILD:http:/
Åkej, nu kommer kort! Inte bästa fotot, det är ju så soligt ute idag. Passformen på tröjan är perfekt och i.o.m. att pundet är så lågt nu var priset mkt bra. Hög kvalitet, bra fickor, snabb leverans. Foska.com kan verkligen rekommenderas! (H:)
BILD:http:/
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2010, 17:38Snuggt! Nu fattas en cykel bara.
Snuggt! Nu fattas en cykel bara.