Quote from Guest on 1 September 2009, 14:15Jag är nyinflyttad till Malmö och behöver några bra rundor (utan allt för mkt rafik) som jag kan köra med min racer. Är det nån som har några tips? 🙂
Jag är nyinflyttad till Malmö och behöver några bra rundor (utan allt för mkt rafik) som jag kan köra med min racer. Är det nån som har några tips? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 14:25Gå in på www.gpsies.com. Gör en sökning på user "thomasuser" så hittar du en del av de rundor jag lagt upp där.
Gå in på http://www.gpsies.com. Gör en sökning på user "thomasuser" så hittar du en del av de rundor jag lagt upp där.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:17Gå in på http://teamsolde.blogspot.com
Det är Team Soldes blogg. Det är en bra början att hänga på nån runda som postas där. Eller fråga i kommentarerna i bloggen. Dom har ett tjejjlag också. Det brukar bli kvalitativ fikacykling.
Nästa runda blir onsd
Gå in på http://teamsolde.blogspot.com
Det är Team Soldes blogg. Det är en bra början att hänga på nån runda som postas där. Eller fråga i kommentarerna i bloggen. Dom har ett tjejjlag också. Det brukar bli kvalitativ fikacykling.
Nästa runda blir onsd
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:42"kvalitativ fikacykling" (t+)
Vem kan man göra sånt med här i människobyn?
"kvalitativ fikacykling" (t+)
Vem kan man göra sånt med här i människobyn?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:21Hur långa rundor vill du ha? 6 milsrundor? 12 milsrundor? Kortare/längre?
Hur långa rundor vill du ha? 6 milsrundor? 12 milsrundor? Kortare/längre?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:24Förresten, Team soldes onsdagsspurt är ett roligt initiativ, men knappast särdelens mycket träning (förutom i spurtteknik). 7 st enminutersintervaller med 10 minuters vila mellan varje intervall kan knappt räknas som träning.
Förresten, Team soldes onsdagsspurt är ett roligt initiativ, men knappast särdelens mycket träning (förutom i spurtteknik). 7 st enminutersintervaller med 10 minuters vila mellan varje intervall kan knappt räknas som träning.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:17Då har du inte kört hårt nog. Spurter en gång i veckan ÄR bra träning. Man ska variera sin träning.
Då har du inte kört hårt nog. Spurter en gång i veckan ÄR bra träning. Man ska variera sin träning.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:18Då ska uppdraget vara några km.
Då ska uppdraget vara några km.
Quote from ellen olsson on 1 September 2009, 23:57> 7 st enminutersintervaller med 10 minuters vila mellan varje intervall kan knappt räknas som träning.
Det är absolut träning och den har ett syfte.
> 7 st enminutersintervaller med 10 minuters vila mellan varje intervall kan knappt räknas som träning.
Quote from ellen olsson on 1 September 2009, 23:57> 7 st enminutersintervaller med 10 minuters vila mellan varje intervall kan knappt räknas som träning.
> 7 st enminutersintervaller med 10 minuters vila mellan varje intervall kan knappt räknas som träning.