Quote from j sollerman on 24 May 2009, 11:53Michelin Pro Race (t+)
Michelin Pro Race (t+)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 13:21Jag har testat Miichelin en gång och det var ingen hit.
Jag har testat Miichelin en gång och det var ingen hit.
Quote from Fredrik Olsson on 24 May 2009, 13:44Jag kör nu 3:e säsongen på Michelin Pro2Race utan en enda punktering. Har kört 150 - 200 mil tidigare säsonger.
Jag kör nu 3:e säsongen på Michelin Pro2Race utan en enda punktering. Har kört 150 - 200 mil tidigare säsonger.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:33Jag är också nyfiken, vad är det för fel med Michelin?
Jag är också nyfiken, vad är det för fel med Michelin?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:57Mina gick i sönder.
Mina gick i sönder.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 17:30Jag kör på Vittoria Zaphiro Pro: http://cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/racer_cross/komponenter-3/dack-2/kanttrad-3/2-pack-vittoria-zaffiro-pro-700x23-svart_svart.html
Det är ett i sammanhanget billigt däck och som jag tycker är helt ok för en fullvuxe
Jag kör på Vittoria Zaphiro Pro: http://cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/racer_cross/komponenter-3/dack-2/kanttrad-3/2-pack-vittoria-zaffiro-pro-700x23-svart_svart.html
Det är ett i sammanhanget billigt däck och som jag tycker är helt ok för en fullvuxe
Quote from Berit Bengtson on 24 May 2009, 18:11Nicklas Ekstrand skrev:
> Dock fick jag byta bakdäck i förra veckan då jag tyckte det
> gamla var för mycket slitet. Om något annat däck skulle hålla
> längre än 200 mil för mig vet jag inte.200mil låter extrem kort.
Men hur mkt väger du? Om du är all
Nicklas Ekstrand skrev:
> Dock fick jag byta bakdäck i förra veckan då jag tyckte det
> gamla var för mycket slitet. Om något annat däck skulle hålla
> längre än 200 mil för mig vet jag inte.
200mil låter extrem kort.
Men hur mkt väger du? Om du är all
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 18:15De är optimerade för Zipps däck.
De är optimerade för Zipps däck.
Quote from j sollerman on 24 May 2009, 20:50Körde på ett par av vittorias bättre däck förra året. Punkade på halvvättern, sen skrotade jag dom och bytte tillbaka till pro2 race.
Körde på ett par av vittorias bättre däck förra året. Punkade på halvvättern, sen skrotade jag dom och bytte tillbaka till pro2 race.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:12Instämmer med många av de tidigare skribenterna: Continentaldäcken har fungerat klanderfritt!
Michelin var trevliga att cykla på, men jag har aldrig haft så frekventa punkteringar som med Michelindäcken. Det är ett fenomen jag hört att andra har upplevt
Instämmer med många av de tidigare skribenterna: Continentaldäcken har fungerat klanderfritt!
Michelin var trevliga att cykla på, men jag har aldrig haft så frekventa punkteringar som med Michelindäcken. Det är ett fenomen jag hört att andra har upplevt