Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 16:42Synd Pro2RACE inte tillverkas längre.
Synd Pro2RACE inte tillverkas längre.
Quote from j sollerman on 25 May 2009, 16:43Hoppas att 3an är minst lika bra
Hoppas att 3an är minst lika bra
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:16Vittoria Rubino har jag kört på ~500mil utan en punktering.
Många jack i gummit är det, men ingen punktering. Nästan så man inte brytt sig om o väja för glas-kross :/
Vittoria Zaffiro har jag på andra fälgar, funkar säkert okej för sitt pris. De har säk
Vittoria Rubino har jag kört på ~500mil utan en punktering.
Många jack i gummit är det, men ingen punktering. Nästan så man inte brytt sig om o väja för glas-kross :/
Vittoria Zaffiro har jag på andra fälgar, funkar säkert okej för sitt pris. De har säk
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 20:00Jag har i många år kört med först Vittoria Rubino som var kanon, sen körde jag i många år med Vittoria Open Corsa - båda kolfiberdäck och mkt punkteringssäkra och på alla sätt och vis trevliga däck.
Har dock läst så mycket gott om Conti GP 4000 att det b
Jag har i många år kört med först Vittoria Rubino som var kanon, sen körde jag i många år med Vittoria Open Corsa - båda kolfiberdäck och mkt punkteringssäkra och på alla sätt och vis trevliga däck.
Har dock läst så mycket gott om Conti GP 4000 att det b
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:11halt på regn låter inte så trevligt förstås..?
halt på regn låter inte så trevligt förstås..?
Quote from Lars Ekegård on 25 May 2009, 22:20Tänkte lista igenom dom däck jag kört på nu i modern tid.
Punkor händer så sällan och tycker sällan det är däckets fel så den bedömningen hoppar jag över.
Vittoria Evo Open Corsa:
+ Lätta, sköna, bra grepp.
- Dyra, trånga(behöver ett järnspett för att
Tänkte lista igenom dom däck jag kört på nu i modern tid.
Punkor händer så sällan och tycker sällan det är däckets fel så den bedömningen hoppar jag över.
Vittoria Evo Open Corsa:
+ Lätta, sköna, bra grepp.
- Dyra, trånga(behöver ett järnspett för att
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:27Jag orkar inte gå igenom alla däck jag har kört med senaste decenniet.
Veloflex, Vittoria och Continental har de bästa däcken i förhållande till priset.
Jag köper inga touringdäck utan enbart tävlingsdäck.Just nu har jag Gurras Vittoriatuber från Beijin
Jag orkar inte gå igenom alla däck jag har kört med senaste decenniet.
Veloflex, Vittoria och Continental har de bästa däcken i förhållande till priset.
Jag köper inga touringdäck utan enbart tävlingsdäck.
Just nu har jag Gurras Vittoriatuber från Beijin
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:41Vad skiljer touringdäck från tävlingsdäck? Bättre punkteringsskydd? Borde jag köpa såna till min 125 mils-cykling i sommar kanske ... är dom mycket mer trögrullade?
Vad skiljer touringdäck från tävlingsdäck? Bättre punkteringsskydd? Borde jag köpa såna till min 125 mils-cykling i sommar kanske ... är dom mycket mer trögrullade?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:44Tyngre, sämre grepp vanligtvis, inte alltid runda.
Tyngre, sämre grepp vanligtvis, inte alltid runda.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:46Hur hamnade Gustav Erik Larssons däck i din garderob, David?
Hur hamnade Gustav Erik Larssons däck i din garderob, David?