Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 08:57Tack för länkar och alla tips. Min GPS finns i en gammal mobil som gått i backen lite väl många gånger och därmed somnar av bland - då blir det kartmätning.
Tack för länkar och alla tips. Min GPS finns i en gammal mobil som gått i backen lite väl många gånger och därmed somnar av bland - då blir det kartmätning.
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 15:13Bra tjänst, tack för tipset! Funkar på iPad också, med "pinch" ("nyp") för att förstora/förminska.
Bra tjänst, tack för tipset! Funkar på iPad också, med "pinch" ("nyp") för att förstora/förminska.
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 18:05Tack Lars, måste kollas. Har använt fornsök för samma ändamål tidigare.
Tack Lars, måste kollas. Har använt fornsök för samma ändamål tidigare.
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 21:23(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 20:18Jag bockar och bugar för dig Lars ! Alltid kul att fixa, trixa och planera med kartor.
http://www.alltomlopning.se/blogg/mats/
Jag bockar och bugar för dig Lars ! Alltid kul att fixa, trixa och planera med kartor.
Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 15:35Bra mycket bättre än gamla, men jag lyckas inte få fram cykelstigar. Någon som har något tips?
Bra mycket bättre än gamla, men jag lyckas inte få fram cykelstigar. Någon som har något tips?