Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 13:23Ovan nämnd tidning damp ner i brevlådan idag med ett stort test av löparjackor.
Synd att inte gratisjackan var med i testet 🙂
Ovan nämnd tidning damp ner i brevlådan idag med ett stort test av löparjackor.
Synd att inte gratisjackan var med i testet 🙂
Quote from Magnus Gelang on 22 January 2010, 13:25Ja det var ju synd.
Ja det var ju synd.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 17:09Jag beställde från iform.
Jag beställde från iform.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 19:37Beställde Aktiv Träning nyss,men när jag klickade på "Skicka"-knappen så fick jag ingen bekräfftelse elr dyl.
Har ni andra fått något sånt?
Beställde Aktiv Träning nyss,men när jag klickade på "Skicka"-knappen så fick jag ingen bekräfftelse elr dyl.
Har ni andra fått något sånt?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 19:44När jag skulle gå med (ganska länge sen) hade jag också problem vill jag minnas!
När jag skulle gå med (ganska länge sen) hade jag också problem vill jag minnas!
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 20:56Samma här och det föll i glömska tills en dag typ 5 veckor senare då en tidning med tillhörande räkning damp in i brevlådan.
Efterföljande nummer kostar 56,90:-.
Samma här och det föll i glömska tills en dag typ 5 veckor senare då en tidning med tillhörande räkning damp in i brevlådan.
Efterföljande nummer kostar 56,90:-.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:26Jag fick faktiskt en mailbekräftelse på erbjudandet från Aktiv träning.
Jag fick faktiskt en mailbekräftelse på erbjudandet från Aktiv träning.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 08:13Ja fick den med efter ett tag...
Ja fick den med efter ett tag...