Quote from Torbjörn Ohlsson on 18 October 2006, 19:59provade "din" tonfiskmacka efter mitt långpass. Funkade skitbra!
Kristoffer
provade "din" tonfiskmacka efter mitt långpass. Funkade skitbra!
Kristoffer
Quote from Fredrik Närenfors on 18 October 2006, 21:57Roligt att höra 🙂 att det finns verklighetsförankring i det man säger.
En Gainomax är väldigt mycket bättre än ingenting. Jämför man med en proteinshake gjord på vassle är den däremot lite *svag*. Dvs den består huvudsakligen av kasein som är ett långs
Roligt att höra 🙂 att det finns verklighetsförankring i det man säger.
En Gainomax är väldigt mycket bättre än ingenting. Jämför man med en proteinshake gjord på vassle är den däremot lite *svag*. Dvs den består huvudsakligen av kasein som är ett långs
Quote from Urban Nilsson on 19 October 2006, 18:33Jag körde "Slow Carbs", en dryck med långsamma kolhydrater, innan Lidingö. Fungerade kanon!
Jag körde "Slow Carbs", en dryck med långsamma kolhydrater, innan Lidingö. Fungerade kanon!
Quote from Fredrik Närenfors on 19 October 2006, 21:04Slow Carbs kanske du ska vara försiktig med om du inte vill sätta igång en massa onödig fettinlagring. Jag har för mig att den består av rent fruktsocker vilket mycket riktigt har ett lågt GI runt 30 nånstans. Hur kan det komma sig att ett socker har så l
Slow Carbs kanske du ska vara försiktig med om du inte vill sätta igång en massa onödig fettinlagring. Jag har för mig att den består av rent fruktsocker vilket mycket riktigt har ett lågt GI runt 30 nånstans. Hur kan det komma sig att ett socker har så l
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 21:17är en banan bra?
är en banan bra?
Quote from Urban Nilsson on 22 May 2007, 21:28Lustigt, jag har läst något liknande. Farrings har en kolhydratblandning som har typ 10% långsamma kolisar och lite andra sorter. Kanske det är grejen istället.
Har du något tips på en grym kolhydratsblandning för loppen i sommar? Jag har ledsnat rätt hå
Lustigt, jag har läst något liknande. Farrings har en kolhydratblandning som har typ 10% långsamma kolisar och lite andra sorter. Kanske det är grejen istället.
Har du något tips på en grym kolhydratsblandning för loppen i sommar? Jag har ledsnat rätt hå
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 21:44Halloj.
Vad jag har förståt när det gäller kolhydrater och fett inlagring vid kolh laddning så handlar det inte om att kroppen omvandlar kolisarna till fett.
Utan det som händer är att kroppen i närvaro av oberänsat av kolhydrater i vila(som det oftas
Halloj.
Vad jag har förståt när det gäller kolhydrater och fett inlagring vid kolh laddning så handlar det inte om att kroppen omvandlar kolisarna till fett.
Utan det som händer är att kroppen i närvaro av oberänsat av kolhydrater i vila(som det oftas
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 22:20Efter en löprunda brukar jag dricka samma proteindrink som jag gör efter all träning. Fick hjälp med receptet av en kompis som är lite mer påläst än vad jag är. Hur verkar det för er som kan lite om sånt här?
ca 20g proteinpulver
1dl havregryn
1-2msk vet
Efter en löprunda brukar jag dricka samma proteindrink som jag gör efter all träning. Fick hjälp med receptet av en kompis som är lite mer påläst än vad jag är. Hur verkar det för er som kan lite om sånt här?
ca 20g proteinpulver
1dl havregryn
1-2msk vet