Quote from Elias Engqvist on 16 July 2014, 13:26Skodatabas - BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Skodatabas - BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 13:26Sen ska tilläggas att greppet i X-talon modellerna är kanon. Hittills har jag inte upplevt något halt underlag, bortsett is och slaskig klippa. Suger riktigt bra på torr som våt sten. Blöta rötter är alltid luriga och där tror jag bara det är dubbat som b
Sen ska tilläggas att greppet i X-talon modellerna är kanon. Hittills har jag inte upplevt något halt underlag, bortsett is och slaskig klippa. Suger riktigt bra på torr som våt sten. Blöta rötter är alltid luriga och där tror jag bara det är dubbat som b
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 13:38Tack för all hjälp! 🙂 Vet ni om det är någon större skillnad på herr och dam på terrängskorna? Mer än att herrmodellen är blå eller grön och dammodellen rosa eller röd? 😉
Tack för all hjälp! 🙂 Vet ni om det är någon större skillnad på herr och dam på terrängskorna? Mer än att herrmodellen är blå eller grön och dammodellen rosa eller röd? 😉
Quote from Lisa Bringhed on 16 July 2014, 16:36Coolt med skodatabas! 😀
Jag har inte det bästa steget och behöver dämpning på grusväg och asfalts-transport.
Gillar därför Salomon S-Lab Fellcross
Coolt med skodatabas! 😀
Jag har inte det bästa steget och behöver dämpning på grusväg och asfalts-transport.
Gillar därför Salomon S-Lab Fellcross
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 18:03För en som i sin profession jobbar med databaser (eller närmare bestämt databashanterare, om man ska vara petig) så är en hårdkodad html-fil inte vad jag associerar med begreppet databas. 😉
Att ha en databas för löparskor vore ju lite skoj, om än för en
För en som i sin profession jobbar med databaser (eller närmare bestämt databashanterare, om man ska vara petig) så är en hårdkodad html-fil inte vad jag associerar med begreppet databas. 😉
Att ha en databas för löparskor vore ju lite skoj, om än för en
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 20:13.
.
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 16:46Tibor, Anders och Micke. Nu har jag en följdfråga.. Hur är Inov-8 i storleken. När jag kollar Tibors skolista så verkar han ligga ett halvt nummer under de flesta andra märken på storleken. Jag tror inte att jag kommer att ha möjlighet att prova utan det
Tibor, Anders och Micke. Nu har jag en följdfråga.. Hur är Inov-8 i storleken. När jag kollar Tibors skolista så verkar han ligga ett halvt nummer under de flesta andra märken på storleken. Jag tror inte att jag kommer att ha möjlighet att prova utan det
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 16:59Testa denna sida:
http://shoefitr.com/images/laptopwscreenshot_crop.jpg
Jag skulle säga att mina Inov-8 X-Talon 160 (barn/juniorsko, största stl 37) är ganska smala i lästen. Mina Inov-8 Trailroc 236 har en vidare tåbox och är nog bredare i hela lästen.
Testa denna sida:
http://shoefitr.com/images/laptopwscreenshot_crop.jpg
Jag skulle säga att mina Inov-8 X-Talon 160 (barn/juniorsko, största stl 37) är ganska smala i lästen. Mina Inov-8 Trailroc 236 har en vidare tåbox och är nog bredare i hela lästen.
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 17:29Håller med Jenny. Först köpte jag en halv storlek större än jag brukar ha "för dom är ju smala" och konstaterade att jag alltid drog åt dom som s_tan för man vill ju att dom ska sitta still på foten. Så en hel storlek mindre (dvs en halv storlek mindre än
Håller med Jenny. Först köpte jag en halv storlek större än jag brukar ha "för dom är ju smala" och konstaterade att jag alltid drog åt dom som s_tan för man vill ju att dom ska sitta still på foten. Så en hel storlek mindre (dvs en halv storlek mindre än
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 17:55Jag har suddat bort slutet på länken så att jag kommer in på själva sidan men är uppenbarligen lite trög för jag förstår inte hur/var jag ska jämföra..
Jag bor 4 mil utanför Skellefteå och har tyvärr inte föreslagna butiker i min närhet så det blir troli
Jag har suddat bort slutet på länken så att jag kommer in på själva sidan men är uppenbarligen lite trög för jag förstår inte hur/var jag ska jämföra..
Jag bor 4 mil utanför Skellefteå och har tyvärr inte föreslagna butiker i min närhet så det blir troli