Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 20:27Köpte mig (ok jag fick den (t+)) en H7 led lenser på swedol idag, jekklar vad nöjd jag blev!
Varit ute och sprungit i kolsvart snöstorm med den som test. Funkade bra.
Drivs av 3 AAA batterier som sitter på huvudet, har dimmerfunktion, bilar blev arga för
Köpte mig (ok jag fick den (t+)) en H7 led lenser på swedol idag, jekklar vad nöjd jag blev!
Varit ute och sprungit i kolsvart snöstorm med den som test. Funkade bra.
Drivs av 3 AAA batterier som sitter på huvudet, har dimmerfunktion, bilar blev arga för
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 21:53Hej,
jo LED Lenser H7 är den som jag kollade mycket på. Det är säkert en bra lampa. Många som är nöjda med den samt att man kan ställa in fokusen på den måste vara kanon! Kolla det här inlägget:
http://www.youtube.com/watch?v=YiriLEr2ybsMen som jag ser
Hej,
jo LED Lenser H7 är den som jag kollade mycket på. Det är säkert en bra lampa. Många som är nöjda med den samt att man kan ställa in fokusen på den måste vara kanon! Kolla det här inlägget:
Men som jag ser
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 08:20@Dennis
Kan du lägga in en länk till lampan du beställde? Hur var det att beställa och hur betalade du? Det vore bra med en utförlig beskrivning då jag inte är så van att beställa produkter från en sådan sajt. 🙂
@Dennis
Kan du lägga in en länk till lampan du beställde? Hur var det att beställa och hur betalade du? Det vore bra med en utförlig beskrivning då jag inte är så van att beställa produkter från en sådan sajt. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 08:31Den här beställde jag:
http://cgi.ebay.com/SSC-P7-1200Lm-LED-Bicycle-bike-HeadLight-headLamp-Light-/110560471309?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19bdeae90d
504 kr totalt.
Får kanske komplettera med ett extra batteripack. Har dock inte testat hur länge d
Den här beställde jag:
504 kr totalt.
Får kanske komplettera med ett extra batteripack. Har dock inte testat hur länge d
Quote from Inge Holmquist on 13 November 2010, 09:27Ett misstag jag gjort flera gånger "om man köper billigt så får man betala dyrt". Köp en bra lampa på en gång så slipper du stukade fötter, konstig löpstil, och så slipper du köpa en dyr lampa senare. Mila och Silva har bra lampor, kolla vad orienterarna
Ett misstag jag gjort flera gånger "om man köper billigt så får man betala dyrt". Köp en bra lampa på en gång så slipper du stukade fötter, konstig löpstil, och så slipper du köpa en dyr lampa senare. Mila och Silva har bra lampor, kolla vad orienterarna
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 13:52Hej Running Cloud, jag beställde direkt ifrån DX. Frakten ifrån Honkong ingår däremot så är chansen stor att paketet fastnar i tullen (mitt gjorde det). Då blir avgiften ink. tull å postens avgifter 250 kr (inte mycket). Men dessa saker beställde jag ink.
Hej Running Cloud, jag beställde direkt ifrån DX. Frakten ifrån Honkong ingår däremot så är chansen stor att paketet fastnar i tullen (mitt gjorde det). Då blir avgiften ink. tull å postens avgifter 250 kr (inte mycket). Men dessa saker beställde jag ink.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 23:06Nu har även jag beställt H7. Av olika skäl beställde jag 10 st samtidigt.
Jag försökte först med Conrad.se men tyvärr - det funkade uruselt. Jag hade kontakt med dem via både mail & telefon under två veckor men det fungerade dåligt.
Då vände jag mig ti
Nu har även jag beställt H7. Av olika skäl beställde jag 10 st samtidigt.
Jag försökte först med Conrad.se men tyvärr - det funkade uruselt. Jag hade kontakt med dem via både mail & telefon under två veckor men det fungerade dåligt.
Då vände jag mig ti
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:05Jag har precis beställt en Silva XCL med 9Ah batteri från cyclecomponents.
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=SIL0006Den borde räcka tom i skogen.
Jag har precis beställt en Silva XCL med 9Ah batteri från cyclecomponents.
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=SIL0006
Den borde räcka tom i skogen.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:28Outnet.se lever upp till vad man förespeglar (t+)
Beställning i fredags och i dag tisdag kommer SMS från Posten att de finns att hämta. Det är bra service!!
Outnet.se lever upp till vad man förespeglar (t+)
Beställning i fredags och i dag tisdag kommer SMS från Posten att de finns att hämta. Det är bra service!!
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 15:29Konstigt att det inte funkade med Conrad.se.
Jag har handlat därifrån några ggr och det har funkat bra varje gång!
Men kul att du har fått din lampa nu! 🙂
Konstigt att det inte funkade med Conrad.se.
Jag har handlat därifrån några ggr och det har funkat bra varje gång!
Men kul att du har fått din lampa nu! 🙂