Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 22:30Det är det absolut bästa du kan investera i!! (t+)
Jag jobbar utomhus störredelen av dagarna. Använder mitt ull underställ från det är det kryper mot +10 sedan har jag det på i stor sett varje dag. Finns inget som håller dig lagom varm och håller dig tor
Det är det absolut bästa du kan investera i!! (t+)
Jag jobbar utomhus störredelen av dagarna. Använder mitt ull underställ från det är det kryper mot +10 sedan har jag det på i stor sett varje dag. Finns inget som håller dig lagom varm och håller dig tor
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 18:56Jag har ett ställ från Icebreaker... måste säga att jag är sjukt besviken. Både brallerna o tröjan har gått sönder, brallerna har bara ett litet hål men tröjan har gått sönder tvärs över.
Dessutom tycker jag inte alls det värmer bra, springer jag långpass
Jag har ett ställ från Icebreaker... måste säga att jag är sjukt besviken. Både brallerna o tröjan har gått sönder, brallerna har bara ett litet hål men tröjan har gått sönder tvärs över.
Dessutom tycker jag inte alls det värmer bra, springer jag långpass
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 20:41Köpte ett av dom sista underställen på XXL i Bromma idag. Dom tog 398:- för byxor och tröja. Det fanns dåligt med herrstorlekar kvar men massor av damunderställ!
Köpte ett av dom sista underställen på XXL i Bromma idag. Dom tog 398:- för byxor och tröja. Det fanns dåligt med herrstorlekar kvar men massor av damunderställ!
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 08:38Hisport, som generellt är en rikigit skitbutik med fuskpriser, säljer syntetunderställ för 100:- per set. Såg helt ok ut om än smala i storlekarna (provade inte). Sen får man nog ha dubbla lager av de ställen för att konkurrera med merino, men budgetalter
Hisport, som generellt är en rikigit skitbutik med fuskpriser, säljer syntetunderställ för 100:- per set. Såg helt ok ut om än smala i storlekarna (provade inte). Sen får man nog ha dubbla lager av de ställen för att konkurrera med merino, men budgetalter
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 11:46Marika: hur lång e du då?
Marika: hur lång e du då?
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 22:33Niklas: 160 cm såklart! 😉
(Fast jag brukar behöva stl 40 upptill så därför är det inte alltid junior stl passar.)
Niklas: 160 cm såklart! 😉
(Fast jag brukar behöva stl 40 upptill så därför är det inte alltid junior stl passar.)
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 08:49Tack Marika för tipset, igår inhandlade jag ett set från barnavdelningen 😉 Det var inga problem alls utan passade perfekt... Nu slipper jag frysa om rumpan när jag är ute!
Tack Marika för tipset, igår inhandlade jag ett set från barnavdelningen 😉 Det var inga problem alls utan passade perfekt... Nu slipper jag frysa om rumpan när jag är ute!
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 11:33Någon som testat Biltemas merino? Jag skall byta snart.
Någon som testat Biltemas merino? Jag skall byta snart.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 11:57Malin: Jag har samma erfarenhet som du om ICebreaker, som jag betalat hutlösa summor för. Dottern o jag har varsin tröja som vi varit jättenöjda med hittills. Men nu har vi precis upptäckt att båda tröjorna blivit helt utslitna i garnet och det är hål, so
Malin: Jag har samma erfarenhet som du om ICebreaker, som jag betalat hutlösa summor för. Dottern o jag har varsin tröja som vi varit jättenöjda med hittills. Men nu har vi precis upptäckt att båda tröjorna blivit helt utslitna i garnet och det är hål, so
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 12:39Jag har ett HellyHansen-ställ som hållit bra. Det har ett innerfoder i syntet. Ofta tycker jag att kläder håller längre som har litegranna syntet inblandat i ullen.
Jag har ett HellyHansen-ställ som hållit bra. Det har ett innerfoder i syntet. Ofta tycker jag att kläder håller längre som har litegranna syntet inblandat i ullen.