Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:06Flashreklam sabbar alla möjligheter till att göra något annat än att titta på funbeat, annars hade jag valt att visa reklamen också. Kommer det textreklam som ger betalt per klick så klickar jag däremot så gärna så 🙂
Flashreklam sabbar alla möjligheter till att göra något annat än att titta på funbeat, annars hade jag valt att visa reklamen också. Kommer det textreklam som ger betalt per klick så klickar jag däremot så gärna så 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:13Där kan man ju fundera på hur annonsörer (och funbeat?) ställer sig till att man tillåter annonser, men blockerar flash.
Jag kan ha förståelse för de som surfar bärbart och blockerar flash för att det inte ska käka upp allt batteri för snabbt.
Där kan man ju fundera på hur annonsörer (och funbeat?) ställer sig till att man tillåter annonser, men blockerar flash.
Jag kan ha förståelse för de som surfar bärbart och blockerar flash för att det inte ska käka upp allt batteri för snabbt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:24Jag laddar inte flash i telefonen, men jag tror att jag får se alla annonser ändå när jag är inne med andra webbläsare, så jag känner inget dåligt samvete för det.
Jag laddar inte flash i telefonen, men jag tror att jag får se alla annonser ändå när jag är inne med andra webbläsare, så jag känner inget dåligt samvete för det.