Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 21:43Hade identiska problem som du förra året fast tre veckor senare och fick i kombination med 2 dagars sängläge p.g.a. förkylning ställa in Stockholm. Men för dig ser det bättre ut, detta fixar du. Löpträningen lades upp i samråd med naprapat och det var myc
Hade identiska problem som du förra året fast tre veckor senare och fick i kombination med 2 dagars sängläge p.g.a. förkylning ställa in Stockholm. Men för dig ser det bättre ut, detta fixar du. Löpträningen lades upp i samråd med naprapat och det var myc
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 21:47Vadstyrka var absolut inget alternativ för mig. Det högg direkt så se upp. 30 km pass bör du vara väldigt försiktig med, det beror helt på hur vaden känns. Så fort du känner spänningar och stelhet så bör du stoppa. Viktigt med att gå de första 5 eller tio
Vadstyrka var absolut inget alternativ för mig. Det högg direkt så se upp. 30 km pass bör du vara väldigt försiktig med, det beror helt på hur vaden känns. Så fort du känner spänningar och stelhet så bör du stoppa. Viktigt med att gå de första 5 eller tio
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 07:56Mitt problem/skada var nog inte lika allvarligt som ditt men jag körde cykel i ca en vecka följt av en lätt löprunda + ett lätt intervallpass + ett kortare snabbpass. Sen körde jag på enligt plan DOCK med nedjusterat tempo. Det viktiga är väl att du inte
Mitt problem/skada var nog inte lika allvarligt som ditt men jag körde cykel i ca en vecka följt av en lätt löprunda + ett lätt intervallpass + ett kortare snabbpass. Sen körde jag på enligt plan DOCK med nedjusterat tempo. Det viktiga är väl att du inte
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 20:45Skapligt grundtränad ska jag vara, men det jag saknar är de riktigt långa passen. Det skulle vara skönt att få ett sånt avklarat innan jag ställer mig på startlinjen, mest för självförtroendets skull. Jag får se om jag kan klämma in ett längre pass innan
Skapligt grundtränad ska jag vara, men det jag saknar är de riktigt långa passen. Det skulle vara skönt att få ett sånt avklarat innan jag ställer mig på startlinjen, mest för självförtroendets skull. Jag får se om jag kan klämma in ett längre pass innan