Quote from Guest on 22 August 2010, 20:42Hej!
Fick en trevlig pratstund i samband med broöppningen i förmiddags. Du var på väg från Bålsta till jobbet i Sumpan, jag var ute på en joggingrunda.
Vill gärna fortsätta snack om antalet cyklar och märke. Skicka ett PM.
Hej!
Fick en trevlig pratstund i samband med broöppningen i förmiddags. Du var på väg från Bålsta till jobbet i Sumpan, jag var ute på en joggingrunda.
Vill gärna fortsätta snack om antalet cyklar och märke. Skicka ett PM.
Quote from Lena O on 22 August 2010, 20:52Svara här också vem du nu är --- sådant är kul att följa 😉
Svara här också vem du nu är --- sådant är kul att följa 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:24Jag vet inte ens om han finns här men bestämde att jag skulle försöka.
Jag vet inte ens om han finns här men bestämde att jag skulle försöka.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:49Mäh, varför svarar han inte! Jag håller tummarna för dig (t+)
Mäh, varför svarar han inte! Jag håller tummarna för dig (t+)
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:00Tack, jag hoppas att han hör av sig. Eller någon som känner någon som känner.........
Tack, jag hoppas att han hör av sig. Eller någon som känner någon som känner.........
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:08Snövit...nä det är väl askungen som lyckas med sånt här 😉
Men jag hoppas du kan bevisa motsatsen.
Snövit...nä det är väl askungen som lyckas med sånt här 😉
Men jag hoppas du kan bevisa motsatsen.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:18Tycker nog att du ska ställa dig vid bron, vid samma tidpunkt, lite då och då. Lycka till!
Tycker nog att du ska ställa dig vid bron, vid samma tidpunkt, lite då och då. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:32Daniel: jag funderar på det. Eller springa fram och tillbaka hela tiden. Men han cyklar även på vardagar så jag kommer att ha fullt upp.
Lasse: visst får även Snövit prinsen till slut även om det ser mörkt ut.
Daniel: jag funderar på det. Eller springa fram och tillbaka hela tiden. Men han cyklar även på vardagar så jag kommer att ha fullt upp.
Lasse: visst får även Snövit prinsen till slut även om det ser mörkt ut.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:28Sätt upp en stor skylt vid bron som han kommer se när han passerar. (t+) 🙂
Sätt upp en stor skylt vid bron som han kommer se när han passerar. (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:32Om han bor i bålsta och cykelpendlar till jobbet, finns det en chans att han är medlem i Bålsta CK.Du kan ju alltid kolla om du kan se honom på något foto på hemsidan.
http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=311476&epslanguage=svEller så kan du sä
Om han bor i bålsta och cykelpendlar till jobbet, finns det en chans att han är medlem i Bålsta CK.Du kan ju alltid kolla om du kan se honom på något foto på hemsidan.
http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=311476&epslanguage=sv
Eller så kan du sä