Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:35Vad hade han för cykel?
Vad hade han för cykel?
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:04Han hade en TREK ( blå metallic) troligen inköpt i Bålsta Cykel- och sportaffär.
Ta för tips om bilder på hemsidan.....
Han hade en TREK ( blå metallic) troligen inköpt i Bålsta Cykel- och sportaffär.
Ta för tips om bilder på hemsidan.....
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:39"Hej blå Bålsta TREKare,
Du öppnade en bro till mitt hjärta.
Ring Snövit"Oh, jag gillar romantiken i denna tråd 🙂
"Hej blå Bålsta TREKare,
Du öppnade en bro till mitt hjärta.
Ring Snövit"
Oh, jag gillar romantiken i denna tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:34Åååh, vad spännande! 😀
Åååh, vad spännande! 😀
Quote from Lena O on 23 August 2010, 20:20Träffas gärna över en fika sedan, men ta inte äpplen!
Träffas gärna över en fika sedan, men ta inte äpplen!
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 00:01Ari: har kollat bilder och han kan finnas med på två bilder men han har huvudet nerböjt på både två.... Sen är han ur bild.
Funderar på plakat. Definitivt nytt träningspass.
Ari: har kollat bilder och han kan finnas med på två bilder men han har huvudet nerböjt på både två.... Sen är han ur bild.
Funderar på plakat. Definitivt nytt träningspass.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:23Är det ingen annan i cykelklubben som kan rycka in och identifiera den mystiska mannen med nedböjt huvud på bilderna? Det här måste ju lösas. 🙂
Är det ingen annan i cykelklubben som kan rycka in och identifiera den mystiska mannen med nedböjt huvud på bilderna? Det här måste ju lösas. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:45Detta är ju en riktig solskenshistoria. Lite solsken hade vi faan behövt i Växjö nu!!
Detta är ju en riktig solskenshistoria. Lite solsken hade vi faan behövt i Växjö nu!!
Quote from Lena O on 25 August 2010, 09:04Tänk om hans fru läsa denna tråd? (#)
Tänk om hans fru läsa denna tråd? (#)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 09:13Eller hans pojkvän. 🙂
Eller hans pojkvän. 🙂