Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 09:16Gazzah och Mikael: So what?? Det är väl en komplimang! 😀
Gazzah och Mikael: So what?? Det är väl en komplimang! 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 09:55Absolut Nina. Om jag förstod TS rätt så hade hon inga andra intentions än att "snacka om...antalet cyklar och märke" (H:)
Absolut Nina. Om jag förstod TS rätt så hade hon inga andra intentions än att "snacka om...antalet cyklar och märke" (H:)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:20Jag menar bara att frun/pojkvännen bör ta det som en komplimang att någon är intresserad av hennes/hans man. 😉
Och cyliksten i sig är väl vuxen och kan säga "tack, men nej tack" om han nu inte är singel. 😉 Men jag kanske är helt ute och cyklar här...
Jag menar bara att frun/pojkvännen bör ta det som en komplimang att någon är intresserad av hennes/hans man. 😉
Och cyliksten i sig är väl vuxen och kan säga "tack, men nej tack" om han nu inte är singel. 😉 Men jag kanske är helt ute och cyklar här...
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:45Jag är med i Bålsta CK!! 🙂
Blå Trek... det finns nog flera. Men bor han i Bålsta och jobbar i Sumpan kan det inte vara så svårt. Det är ju ingen storstad precis.... 😉
Låt mig suga en stund på det här. Jag har ett par kandidater redan nu.
Ge mig en h
Jag är med i Bålsta CK!! 🙂
Blå Trek... det finns nog flera. Men bor han i Bålsta och jobbar i Sumpan kan det inte vara så svårt. Det är ju ingen storstad precis.... 😉
Låt mig suga en stund på det här. Jag har ett par kandidater redan nu.
Ge mig en h
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:54Vilket underrättelsenät!
Vilket underrättelsenät!
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 12:16Funbeat är fantastiskt. (t+)
Funbeat är fantastiskt. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 12:45Jag kommer inte riktigt ihåg vilka kläder han hade på sig vid broöppningen. Detvar en mörk "cykeltopp" i alla fall och ryggsäkc. Jag har för mig att det var en blå metallic Trek, något mer namn såg jag inte eftersom jag hade tittat på en Trek själv.
Tack
Jag kommer inte riktigt ihåg vilka kläder han hade på sig vid broöppningen. Detvar en mörk "cykeltopp" i alla fall och ryggsäkc. Jag har för mig att det var en blå metallic Trek, något mer namn såg jag inte eftersom jag hade tittat på en Trek själv.
Tack
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 13:35"Jag kommer inte riktigt ihåg vilka kläder han hade på sig" haha Snövit, erkänn nu. Du hade fullt upp med att fundera över hur han såg ut utan kläder, därav sviket minne 😉
"Jag kommer inte riktigt ihåg vilka kläder han hade på sig" haha Snövit, erkänn nu. Du hade fullt upp med att fundera över hur han såg ut utan kläder, därav sviket minne 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:28Hon tittade ju på cykeln såklart!
Hon tittade ju på cykeln såklart!
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 16:36ÄHM, ju.... Jag visste nog inte hur jag skulle bete mig. Men han verkade ha nära till skratt och jag tyckte att han hade ett fint leende.
ÄHM, ju.... Jag visste nog inte hur jag skulle bete mig. Men han verkade ha nära till skratt och jag tyckte att han hade ett fint leende.