Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBroöppning 22/8 förmiddag
You need to log in to create posts and topics.

Gazzah och Mikael: So what?? Det är väl en komplimang! 😀

Absolut Nina. Om jag förstod TS rätt så hade hon inga andra intentions än att "snacka om...antalet cyklar och märke" (H:)

Jag menar bara att frun/pojkvännen bör ta det som en komplimang att någon är intresserad av hennes/hans man. 😉
Och cyliksten i sig är väl vuxen och kan säga "tack, men nej tack" om han nu inte är singel. 😉 Men jag kanske är helt ute och cyklar här...

Jag är med i Bålsta CK!! 🙂

Blå Trek... det finns nog flera. Men bor han i Bålsta och jobbar i Sumpan kan det inte vara så svårt. Det är ju ingen storstad precis.... 😉

Låt mig suga en stund på det här. Jag har ett par kandidater redan nu.

Ge mig en h

Vilket underrättelsenät!

Funbeat är fantastiskt. (t+)

Jag kommer inte riktigt ihåg vilka kläder han hade på sig vid broöppningen. Detvar en mörk "cykeltopp" i alla fall och ryggsäkc. Jag har för mig att det var en blå metallic Trek, något mer namn såg jag inte eftersom jag hade tittat på en Trek själv.

Tack

"Jag kommer inte riktigt ihåg vilka kläder han hade på sig" haha Snövit, erkänn nu. Du hade fullt upp med att fundera över hur han såg ut utan kläder, därav sviket minne 😉

Hon tittade ju på cykeln såklart!

ÄHM, ju.... Jag visste nog inte hur jag skulle bete mig. Men han verkade ha nära till skratt och jag tyckte att han hade ett fint leende.