Quote from Guest on 9 November 2008, 18:49http://www.ryssbergetsik.se
Quote from Henrik B on 9 November 2008, 18:59Är nöjd trots att jag gick på att slå pers men banan var ok och trevliga funktionärer. Speviellt vid rondellen fanns det kanon funktionärer. Elvy Ekvall. Nu blir det avancerad träning inför nästa säsong. Nu ska det bli pers på alla distanser nästa år!!!!!
Är nöjd trots att jag gick på att slå pers men banan var ok och trevliga funktionärer. Speviellt vid rondellen fanns det kanon funktionärer. Elvy Ekvall. Nu blir det avancerad träning inför nästa säsong. Nu ska det bli pers på alla distanser nästa år!!!!!
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2008, 19:06Så många Funbeatare på tävlingen, och ingen enda gav sig tillkänna! 🙁
Hade varit kul att heja! 🙂
Så många Funbeatare på tävlingen, och ingen enda gav sig tillkänna! 🙁
Hade varit kul att heja! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 20:37Ja, jag vet. Fast jag pratade åtminstone med TIger, och Markus Andersson innan. Till mitt försvar vill jag bara säga att jag var så fokuserad att det var svårt att tänka på annat.
Förresten Christer, vi var väldigt nära i tid så vi borde ju ha setts äve
Ja, jag vet. Fast jag pratade åtminstone med TIger, och Markus Andersson innan. Till mitt försvar vill jag bara säga att jag var så fokuserad att det var svårt att tänka på annat.
Förresten Christer, vi var väldigt nära i tid så vi borde ju ha setts äve
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2008, 20:42Äh, Du behöver inte försvara Dig. Det är heller inte lätt att känna igen alla! Nästa gång får vi ha en FB-träff efteråt. 🙂
Äh, Du behöver inte försvara Dig. Det är heller inte lätt att känna igen alla! Nästa gång får vi ha en FB-träff efteråt. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 23:171.38 tror det är ny standard här på funbeat.... Ledsen sylvia men tror inte jag jag såg dig. go bana men tyckte synd om marathon löparna blåste rejält o sen kom det regn. Måste få säga grattis till min kära svärfar. Första löptävlingen! Halvmara! Dessutom
1.38 tror det är ny standard här på funbeat.... Ledsen sylvia men tror inte jag jag såg dig. go bana men tyckte synd om marathon löparna blåste rejält o sen kom det regn. Måste få säga grattis till min kära svärfar. Första löptävlingen! Halvmara! Dessutom
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2008, 23:25Daniel, det förstår jag att Du inte gjorde. Hade flätor, svart keps och illröd tröja på mig. Lite annorlunda än vad jag har på min avartar.
1:38 kommer jag aldrig att uppnå. Så jag får stå för de mer mänskliga tiderna.(#)
Daniel, det förstår jag att Du inte gjorde. Hade flätor, svart keps och illröd tröja på mig. Lite annorlunda än vad jag har på min avartar.
1:38 kommer jag aldrig att uppnå. Så jag får stå för de mer mänskliga tiderna.(#)
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 07:45Jag hejade säkert på dig för jag hejade på nästan alla som sprang förbi. Men man känner inte igen folk om man inte vet vad de har på sig. Efter tävlingen när alla hade bytt om kände jag inte igen folk från banan heller.
Jag hejade säkert på dig för jag hejade på nästan alla som sprang förbi. Men man känner inte igen folk om man inte vet vad de har på sig. Efter tävlingen när alla hade bytt om kände jag inte igen folk från banan heller.
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 08:50"Jag skyller på" att jag är för ny på Funbeat för att känna igen FB:are ute på löpartävlingar. Blir således förhoppningsvis bättring från min sida i fortsättningen. "Till mitt försvar" kan jag ju också säga att det å andra sidan heller inte var någon FB:a
"Jag skyller på" att jag är för ny på Funbeat för att känna igen FB:are ute på löpartävlingar. Blir således förhoppningsvis bättring från min sida i fortsättningen. "Till mitt försvar" kan jag ju också säga att det å andra sidan heller inte var någon FB:a
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 16:25Såg illafall dig marcus i ca 30 sek innan du försvann långt före mig. nästan lite fräckt att bara dra iväg så där(#) sen såg jag dig ta emot din medalj. Stort grattis
jag kan helt ärligt säga att jag har noll koll på vem som är funbeatare eller inte känns
Såg illafall dig marcus i ca 30 sek innan du försvann långt före mig. nästan lite fräckt att bara dra iväg så där(#) sen såg jag dig ta emot din medalj. Stort grattis
jag kan helt ärligt säga att jag har noll koll på vem som är funbeatare eller inte känns