Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 10:10Va?! Missade du rondellen? Och jag som trodde JAG var dålig på att "titta mig omkring" under löpartävlingar och mest fokusera vart man ska springa, eventuella svängar, samt var jag ska sätta fötterna vid terräng. Enda gången jag "spanar mig omkring" är vä
Va?! Missade du rondellen? Och jag som trodde JAG var dålig på att "titta mig omkring" under löpartävlingar och mest fokusera vart man ska springa, eventuella svängar, samt var jag ska sätta fötterna vid terräng. Enda gången jag "spanar mig omkring" är vä
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 11:01Markus jag tyckte det var jättelätt med markeringarna.
jag noterade dem direkt nämligen.
De för 10km var vita och satt på höger sida där det var möjligt.
Maran och halvan hade ju samma markeringar och färg
Markus jag tyckte det var jättelätt med markeringarna.
jag noterade dem direkt nämligen.
De för 10km var vita och satt på höger sida där det var möjligt.
Maran och halvan hade ju samma markeringar och färg
Quote from Catharina Brattlin on 12 November 2008, 11:17Jag är precis likadan, Markus. Förutom det där med ev konkurrenter. Såna behöver inte jag oroa mig för.;)
Jag är precis likadan, Markus. Förutom det där med ev konkurrenter. Såna behöver inte jag oroa mig för.;)
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 13:58Kan bara hålla med, Bromölla är ett toppenarrangemang. Var där förra året, gjorde iofs ett mediokert lopp på halvmaran, men annars var det toppen. Lite surt var att man flyttade det så att det krockade med det ännu mer eminenta grannloppet Jämjöhalvan i å
Kan bara hålla med, Bromölla är ett toppenarrangemang. Var där förra året, gjorde iofs ett mediokert lopp på halvmaran, men annars var det toppen. Lite surt var att man flyttade det så att det krockade med det ännu mer eminenta grannloppet Jämjöhalvan i å
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 15:51Håller med om Jämjö också. Har sprungit det tidigare men valde Bromölla i år eftersom det var DM för småland.
Gillade skarpt Jämjöhalvan också och hoppas att dessa två arrangemang går på olika helger för det förtjänar bägge arrangörer.
Håller med om Jämjö också. Har sprungit det tidigare men valde Bromölla i år eftersom det var DM för småland.
Gillade skarpt Jämjöhalvan också och hoppas att dessa två arrangemang går på olika helger för det förtjänar bägge arrangörer.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 16:32Jag hoppas också bli så snabb någon gång så jag inte heller behöver oroa mig för konkurrenter... 😀
Jag hoppas också bli så snabb någon gång så jag inte heller behöver oroa mig för konkurrenter... 😀
Quote from Catharina Brattlin on 12 November 2008, 17:05Nej, precis. Det är det jag menar. (H) 😉
Nej, precis. Det är det jag menar. (H) 😉