Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hallå där Markus! Om du inte märkte att jag hejade på dig så måste du blivit dement eller nåt...

Hehe... jag menade "nya" (för mig) Funbeatare, alltså sådana jag inte kände sedan tidigare. Dig kände jag ju typ redan innan jag visste att Funbeat fanns...

Tack för påhejjandet (som jag självklart märkte), du var nog den enda som hejjade på mig faktiskt

Hej alla!
som kunde springa o grattis till genomförda lopp!
Jag hade ett startbevis som jag tänkt utnyttja men blev lite småförkyld. Fick hålla mig hemmavid istället. Hoppas ni ställer upp nästa år så kan vi heja på varandra då!!

marathon i bromölla?
ja varför inte.
kul.

hur många var det som deltog?

Inte kan det ha varit trångt på banan inte! Om inte väldigt många blåste bort, vill säga. I mål: ~128 män och ~39 kvinnor, alla distanser. (räknade snabbt)

Första gången jag sprang där och jag måste säga att jag gillade loppet. Bra arrangerat och aldrig några tveksamheter vart man skulle springa. Jag sprang ju halvmaran och maran startade 15 min innan oss. Det var bra för då fick man lite fler ryggar att spr

Jag sprang halvmaran ifjol också, och då fick vi en minnesplakett med oss hem. Den saknade jag i år. Faktiskt. 🙁

I övrigt håller jag med om att det är fint arrangerat och med en touch av familjär stämning bland löparna, då vi inte var så många. Jag gil

Blev också lite impad över allt arrangören inkluderade i startavgiften. Även om krukväxter, shower-gel, svettarmband och godis egentligen var meningslöst lull-lull. Att bjuda på fika var däremot något jag upplevde destå mer meningsfullt och en bra åtgärd,

Instämmer med er andra, ett trevligt lopp med en trevlig inramning efter loppet med fika o allt.
Sylvia, jag tror jag passerade dig strax efter rondellen på mitt tredje varv. Färgen på mitt ansikte var i det skedet av loppet lika röd som din tröja 😀

Markus, med Din fart begriper jag att Du hinner springa >50 lopp/år! 🙂

Har man snigelfart, som jag, hinner man knappt i mål innan nästa lopp går av stapeln.;)

Robert, jag blev omsprungen av många maralöpare, och beundrade Er fart och löpsteg. Nån ron