Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 18:49Fälg = Alu. Kloss = ?
Fälg = Alu. Kloss = ?
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 18:51Jag kör med Campagnolos, och ibland med Bontrager plastkloss när jag inte har bytt.
Jag kör med Campagnolos, och ibland med Bontrager plastkloss när jag inte har bytt.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 18:55Svårt att säga hur Campas canti står sig mot Shimanos?
Det går att få stopp på ekipaget men verkar som om det tar en liten stund innan full bromsverkan infinner sig - temp beroende?
Hur som helst så blir det ibland spännande innan bromsarna tar...
Svårt att säga hur Campas canti står sig mot Shimanos?
Det går att få stopp på ekipaget men verkar som om det tar en liten stund innan full bromsverkan infinner sig - temp beroende?
Hur som helst så blir det ibland spännande innan bromsarna tar...
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 18:57Jag gillar att det stoppar i regn.
Jag gillar att det stoppar i regn.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 19:29Hade bromsarna varit blöta i dag hade jag gjort ett "oväntat" besök i bakluckan på en 740...
Hade bromsarna varit blöta i dag hade jag gjort ett "oväntat" besök i bakluckan på en 740...
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 19:31Då har du kanske inte en optimal kombination av handtag o bromsar?
Då har du kanske inte en optimal kombination av handtag o bromsar?
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 20:29ShimaNO breaks...
ShimaNO breaks...
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 20:34Jag är inte förvånad.
Jag är inte förvånad.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 20:47Shimano 105-klossar funkar helt OK.
Shimano 105-klossar funkar helt OK.
Quote from Berit Bengtson on 13 June 2010, 13:52Peter Blomqvist undrade:
> Vad skall man ha för (broms) klossar på sin cross?Om det är Shimano cantileverbromsar, BR-R550, du har
BILD:http://www.cyclecomponents.com/images/artiklar/SHBRR550FA.jpg
Så passar V-bromsgummin i bromsskonKool Stop har pas
Peter Blomqvist undrade:
> Vad skall man ha för (broms) klossar på sin cross?
Om det är Shimano cantileverbromsar, BR-R550, du har
BILD:http://www.cyclecomponents.com/images/artiklar/SHBRR550FA.jpg
Så passar V-bromsgummin i bromsskon
Kool Stop har pas