Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:35Biltemas klossar funkar utmärkt på crossen / pendlaren
Bra känsla och funktion oavsett väder.
Biltemas klossar funkar utmärkt på crossen / pendlaren
Bra känsla och funktion oavsett väder.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 00:31Är det samma bromsbelägg till alla moderna Campagnolo bromsar ?
Är det samma bromsbelägg till alla moderna Campagnolo bromsar ?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 05:54Går efter modell o årsmodell.
Går efter modell o årsmodell.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 08:58Ofta verkar det bara stå "Fits Campagnolo" och inget om det är för Veloce/Centaur/Record, inte aktuellt ännu jag får efterforska mer när det blir dags att byta.
Edit: Ser på CRC att det finns Campa orginal som är specat per modell av broms, mindre inform
Ofta verkar det bara stå "Fits Campagnolo" och inget om det är för Veloce/Centaur/Record, inte aktuellt ännu jag får efterforska mer när det blir dags att byta.
Edit: Ser på CRC att det finns Campa orginal som är specat per modell av broms, mindre inform
Quote from ellen olsson on 14 June 2010, 09:04De nyare Campamodellerna har helt kompatibla klossar så vitt jag vet så där behövs det ingen närmare specifikation.
De nyare Campamodellerna har helt kompatibla klossar så vitt jag vet så där behövs det ingen närmare specifikation.
Quote from Lars Ekegård on 22 July 2010, 21:53Har nu upptäckt att det var Swissstop gröna som jag hade på hojen och inte Koolstop.
Blir nya innan resan ner till Dolomiterna.
Har nu upptäckt att det var Swissstop gröna som jag hade på hojen och inte Koolstop.
Blir nya innan resan ner till Dolomiterna.