Quote from Guest on 17 April 2009, 14:10Många undrar vad man ska ha för sadel på cykeln. Min motfråga är då "hur långt är ett snöre?". Jag tror nog att ingen röv är den andre lik i hela världen, och det är väl inte konstigt att Selle italia har minst 40 olika modeller att välja på. Bara DIN rôv
Många undrar vad man ska ha för sadel på cykeln. Min motfråga är då "hur långt är ett snöre?". Jag tror nog att ingen röv är den andre lik i hela världen, och det är väl inte konstigt att Selle italia har minst 40 olika modeller att välja på. Bara DIN rôv
Quote from Lars Ekegård on 17 April 2009, 14:20Bra guide,
Får se nu hur många som vågar sitta nakna på wellpack i vardagsrummet 🙂
Berätta hur det gick och gärna med bilder.
Bra guide,
Får se nu hur många som vågar sitta nakna på wellpack i vardagsrummet 🙂
Berätta hur det gick och gärna med bilder.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:22Bra nu kan diskussionerna här på FB kortas ner till ett minimum bara att hänvisa hit
Bra nu kan diskussionerna här på FB kortas ner till ett minimum bara att hänvisa hit
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:25eller så köper du en BROOKS Swift och kör in den under några hundra mil på vinterträningen med erfoderlig omsorg.
eller så köper du en BROOKS Swift och kör in den under några hundra mil på vinterträningen med erfoderlig omsorg.
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2009, 14:26En sadel Brooks hjälper ju inte om du ställer in den fel.
En sadel Brooks hjälper ju inte om du ställer in den fel.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:30Det märker piloten ganska snart i olika kroppsdelar.
Det märker piloten ganska snart i olika kroppsdelar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:30"Ausgezeichnet!" som man säger i Danmark. Tack, Bruse!
"Ausgezeichnet!" som man säger i Danmark. Tack, Bruse!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:46Jag satte mig på min cykelkartong, men jag fick inget märke! Tror det kan vara för stark wellpapp.
Jag satte mig på min cykelkartong, men jag fick inget märke! Tror det kan vara för stark wellpapp.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:55Inget erbjudande om dejt, Bruse. Men däremot lite smicker. Bra sammanställt!! Sammanfattar rätt så många trådar här på FB. 🙂
Inget erbjudande om dejt, Bruse. Men däremot lite smicker. Bra sammanställt!! Sammanfattar rätt så många trådar här på FB. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:56Om du kritar arschlett och sedan sätter dig?
Om du kritar arschlett och sedan sätter dig?