Quote from Guest on 21 November 2010, 23:17Idag var jag ute på comebackturen efter en jäkligt ihärdig förkylning. Hann ett par km i maklig takt innan jag ramlade på en isfläck och efter 6 h på akuten är jag nu hemkommen med benet i paket. Där skall det vara i 6 veckor. Bröt av det vid fotknölen. V
Idag var jag ute på comebackturen efter en jäkligt ihärdig förkylning. Hann ett par km i maklig takt innan jag ramlade på en isfläck och efter 6 h på akuten är jag nu hemkommen med benet i paket. Där skall det vara i 6 veckor. Bröt av det vid fotknölen. V
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 23:27Suck. Helt klart inte riktigt din dag. Bara önska att det läker bra och att du hittar något vettigt att göra under tiden.
Suck. Helt klart inte riktigt din dag. Bara önska att det läker bra och att du hittar något vettigt att göra under tiden.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 23:33Tråkigt att höra.
Tråkigt att höra.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 23:47Nä, va tråkigt! Inte kul, håll benen högt. Varningen är på plats
Nä, va tråkigt! Inte kul, håll benen högt. Varningen är på plats
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 23:56Fy tusan så tråkigt. Du har verkligen all min sympati. Hoppas du kan använda dig av dess sex veckor på något konstruktivt sätt.
Fy tusan så tråkigt. Du har verkligen all min sympati. Hoppas du kan använda dig av dess sex veckor på något konstruktivt sätt.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 23:58Neeeeeeeej. du får träna bålstyrka i sex veckor helt enkelt.
Neeeeeeeej. du får träna bålstyrka i sex veckor helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 00:06Tråkigt Olof.
Hoppas att det läker så snabbt som det nu är möjligt (t+)
Tråkigt Olof.
Hoppas att det läker så snabbt som det nu är möjligt (t+)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 00:17Läkningstiden för en fraktur är mellan 2 och 40 veckor, beroende på vilket ben som skadats. Man får väl, fast det låter grymt, säga att du hade tur i oturen ändå, då.
Läkningstiden för en fraktur är mellan 2 och 40 veckor, beroende på vilket ben som skadats. Man får väl, fast det låter grymt, säga att du hade tur i oturen ändå, då.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 06:36Fy vad trist!
Fy vad trist!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 07:28Trist! Du kanske kan köra roddmaskin med ena benet utanför?
Trist! Du kanske kan köra roddmaskin med ena benet utanför?