Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 08:56Lite sympati härifrån också - jag har haft fottrassel sen i somras och nu då det började lätta i foten så åkte jag dit på en riktigt manlig förkylning och har varit nära döden i en vecka - så jag vet (ung.) hur det känns!
Krya på dig!
Lite sympati härifrån också - jag har haft fottrassel sen i somras och nu då det började lätta i foten så åkte jag dit på en riktigt manlig förkylning och har varit nära döden i en vecka - så jag vet (ung.) hur det känns!
Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 09:09Jag hade ett liknande benbrott för ett par år sen. Detta är vad jag minns:
Jag bröt benet då jag trampade snett på en rot i elljusspåret. Det small som om en kvist knäckts. Jag hoppade på ett ben till bilen (ca 500m) och körde sen hem. Ganska ont då jag
Jag hade ett liknande benbrott för ett par år sen. Detta är vad jag minns:
Jag bröt benet då jag trampade snett på en rot i elljusspåret. Det small som om en kvist knäckts. Jag hoppade på ett ben till bilen (ca 500m) och körde sen hem. Ganska ont då jag
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 10:12Nej, stackare!! 🙁
När du äntligen var frisk från förkylningen... FY vilken otur du har!!
Hoppas du kan acceptera läget nu och försöka utnyttja tiden till att göra allt annat som du inte hinner när du springer. Utan att känna stress över att du inte
Nej, stackare!! 🙁
När du äntligen var frisk från förkylningen... FY vilken otur du har!!
Hoppas du kan acceptera läget nu och försöka utnyttja tiden till att göra allt annat som du inte hinner när du springer. Utan att känna stress över att du inte
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 12:34Gips eller ortos?
Flickvännen bröt benet i somras, oklart exakt när, också precis ovanför fotknölen. Hon fick en ortos, skönt att kunna vara som en vanlig människa på kvällarna. Men det var ändå sex låååånga veckor.
Gips eller ortos?
Flickvännen bröt benet i somras, oklart exakt när, också precis ovanför fotknölen. Hon fick en ortos, skönt att kunna vara som en vanlig människa på kvällarna. Men det var ändå sex låååånga veckor.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:08Lider med dig Olof och hoppas verkligen att det ska gå snabbt för dig att komma tillbaka. Lider även med Peter. Det skulle ju ha varit låååånga sexveckor. 🙂
Lider med dig Olof och hoppas verkligen att det ska gå snabbt för dig att komma tillbaka. Lider även med Peter. Det skulle ju ha varit låååånga sexveckor. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:45Tack för ert stöd. Får ju bra träning i andra benet samt armar och händer i alla fall. Jag har vanligt klassiskt gips i en vecka för att, förhoppningsvis, gå över till plastgips sedan. Ytterligare en jobbig sak är att vi åker till Teneriffa över jul. Gips
Tack för ert stöd. Får ju bra träning i andra benet samt armar och händer i alla fall. Jag har vanligt klassiskt gips i en vecka för att, förhoppningsvis, gå över till plastgips sedan. Ytterligare en jobbig sak är att vi åker till Teneriffa över jul. Gips
Quote from Jonas Täng on 23 November 2010, 11:54En olycka händer så fort! Hoppas läkningen går som den ska och att du hinner bli av med gipset till semestern. Fast räkna inte med att ben, muskler och senor ser ut som du minns dem när gipset åker av. Låt rehab ta sin tid så är du nog återställd så småni
En olycka händer så fort! Hoppas läkningen går som den ska och att du hinner bli av med gipset till semestern. Fast räkna inte med att ben, muskler och senor ser ut som du minns dem när gipset åker av. Låt rehab ta sin tid så är du nog återställd så småni
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 21:28Stackars dig!
Vad kan man träna? Situps, armhävningar (på ett ben?) rodd är faktiskt väldigt bra även utan att använda benen!
Stackars dig!
Vad kan man träna? Situps, armhävningar (på ett ben?) rodd är faktiskt väldigt bra även utan att använda benen!
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 21:37Jag lider med dig och hoppas att det läker bra och att du snart kan vara tillbaka i träning.
Jag lider med dig och hoppas att det läker bra och att du snart kan vara tillbaka i träning.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 21:48Usch då. Stackars. Här kommer massvis med empati och sympati:
Empati, sympati, empati, empati, sympati, empati, sympati, empati, empati, sympati, sympati, empati, lite tyck-synd-om, sympati, empati, empati, sympati, lite kycklingsoppa, empati, sympati, c
Usch då. Stackars. Här kommer massvis med empati och sympati:
Empati, sympati, empati, empati, sympati, empati, sympati, empati, empati, sympati, sympati, empati, lite tyck-synd-om, sympati, empati, empati, sympati, lite kycklingsoppa, empati, sympati, c