Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:48Cervelo Soloist Team är två cyklar i en, linje och tempo. Deras grej är att du just ska vända sadelstolpen och genom det komma längre fram i mer eller mindre optimal position för tempo. Kör du linje, vänder till tillbaka den. Du behöver en clip-on båge el
Cervelo Soloist Team är två cyklar i en, linje och tempo. Deras grej är att du just ska vända sadelstolpen och genom det komma längre fram i mer eller mindre optimal position för tempo. Kör du linje, vänder till tillbaka den. Du behöver en clip-on båge el
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:53Samma regler gäller på linje som tempo avseende sadelposition så då har du fuskat?
Samma regler gäller på linje som tempo avseende sadelposition så då har du fuskat?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:59Mycket intressant tråd detta, själv så har jag precis upptäckt tjusningen med Triathlon och körde i somras på en halvdämpad mtb med 26" och låsbar gaffel. Inte det optimala men den är rolig i skogen.
Tills nästa år så ska det handlas hoj, har hela tiden
Mycket intressant tråd detta, själv så har jag precis upptäckt tjusningen med Triathlon och körde i somras på en halvdämpad mtb med 26" och låsbar gaffel. Inte det optimala men den är rolig i skogen.
Tills nästa år så ska det handlas hoj, har hela tiden
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:53Hade jag ingen aning om...tack för infon.
mvh
Roger
Hade jag ingen aning om...tack för infon.
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 22:50Mathias: Om du tävlar i seniorklass är det i vissa tävlingar på sprint och olympisk distans tillåtet med drafting under cykelmomentet och då är det inte tillåtet med tempocykel. Kan vara värt att ha i åtanke.
Mathias: Om du tävlar i seniorklass är det i vissa tävlingar på sprint och olympisk distans tillåtet med drafting under cykelmomentet och då är det inte tillåtet med tempocykel. Kan vara värt att ha i åtanke.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 17:09Zandra:
När är man senior?
Zandra:
När är man senior?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:47Vid 40 väl? (osäker)
Vid 40 väl? (osäker)
Quote from Elias Engqvist on 7 November 2009, 20:03Du skojar va?
Du skojar va?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:05😉
😉
Quote from j sollerman on 7 November 2009, 22:15När man inte känner för att vara motionär längre.
När man inte känner för att vara motionär längre.