Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 22:41Fredrik: ett tillräckligt stort utbud för att ha några bra referenser till dom. Jag köper helst en sadel efter att ha testkört den nån dag, om inte det går så vill jag gärna innan ha hört vad andra haft för erfarenhet av den. Men eftersom att du inte vet
Fredrik: ett tillräckligt stort utbud för att ha några bra referenser till dom. Jag köper helst en sadel efter att ha testkört den nån dag, om inte det går så vill jag gärna innan ha hört vad andra haft för erfarenhet av den. Men eftersom att du inte vet
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 16:13Håll i er nu! Jag vände på sadelstolpen och fick fram den så jag sitter kanon. Vet inte hur creddigt det är i den ultrakonservativa cykelvärlden men testa för all del. Jag har även lyckats övertyga min fru om att jag är miljonär och därför har råd med en
Håll i er nu! Jag vände på sadelstolpen och fick fram den så jag sitter kanon. Vet inte hur creddigt det är i den ultrakonservativa cykelvärlden men testa för all del. Jag har även lyckats övertyga min fru om att jag är miljonär och därför har råd med en
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 16:37Hade du gjort ditt eget snus hade du kommit ner i 40 spänn, men det kanske du inte ska säga till frugan.:D
Hade du gjort ditt eget snus hade du kommit ner i 40 spänn, men det kanske du inte ska säga till frugan.:D
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 21:29Ge mig inte en anledning att börja igen!
Ge mig inte en anledning att börja igen!
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:17Hehehe nä och jag tog min sista pris igår efter att ha snusat sen jag var 12 så nu blir jag säkert inte lätt att tas med...
Tvärslutar bara och hoppas på det?
Hehehe nä och jag tog min sista pris igår efter att ha snusat sen jag var 12 så nu blir jag säkert inte lätt att tas med...
Tvärslutar bara och hoppas på det?
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:28Jo och åter till ämnet, jag kommer att dra ner på mina pretantioner och beställa Ribble´s billiga aluvariant för att kunna lägga pengarna på andra vettiga hjul istället utöver NoName`sen jag redan har.
Ramen kostar 103,50 pund typ.Jag trivs grymt bra på
Jo och åter till ämnet, jag kommer att dra ner på mina pretantioner och beställa Ribble´s billiga aluvariant för att kunna lägga pengarna på andra vettiga hjul istället utöver NoName`sen jag redan har.
Ramen kostar 103,50 pund typ.
Jag trivs grymt bra på
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:36En 50 borde passa eftersom triathleter sitter som de gör.
En 50 borde passa eftersom triathleter sitter som de gör.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 23:05Jo jag lurade mest på det.
Jo jag lurade mest på det.
Quote from j sollerman on 6 November 2009, 07:58Dvärg eller?
Dvärg eller?
Quote from Lars Mörrby on 6 November 2009, 08:33Jag har skaffat en aerobar till min racer och funderar på en extra sadelstolpe+sadel för att snabbt kunna flytta fram sittpositionen.
Men sedan funderade jag lite på det här med en riktig tempohoj. Nog måste väl det viktigaste för farten vara geometri oc
Jag har skaffat en aerobar till min racer och funderar på en extra sadelstolpe+sadel för att snabbt kunna flytta fram sittpositionen.
Men sedan funderade jag lite på det här med en riktig tempohoj. Nog måste väl det viktigaste för farten vara geometri oc