Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 21:27Celos, har ärligt talat aldrig hört talas om något liknande. Du behöver inte byta någonting, lägg kedjan på lilla kakan och kämpa. Det kommer att ordna sig snabbare än du tror.
Celos, har ärligt talat aldrig hört talas om något liknande. Du behöver inte byta någonting, lägg kedjan på lilla kakan och kämpa. Det kommer att ordna sig snabbare än du tror.
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 21:29Jag har en 32-kaka i Ti! Kommer aldrig använda den i Sverige.
Jag har en 32-kaka i Ti! Kommer aldrig använda den i Sverige.
Quote from ellen olsson on 24 September 2008, 21:3132- en typisk Italienkaka!
32- en typisk Italienkaka!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 00:35Hej.
Nej det är inte alls svårt. Du behöver en Vevarmsavdragare och en sådan kan man köpa på sportex för 59:-, det behöver inte vara en värsting för 2-300:-
Och det är gjort på 15 minute, en kvart. Under förutsättning att det nya vevpartiet passar på vev
Hej.
Nej det är inte alls svårt. Du behöver en Vevarmsavdragare och en sådan kan man köpa på sportex för 59:-, det behöver inte vara en värsting för 2-300:-
Och det är gjort på 15 minute, en kvart. Under förutsättning att det nya vevpartiet passar på vev
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 08:11Vissa vevpartier har väl inbyggd vevarmsavdragare? Tror mitt truvativ har det!
Behövs en BBT-9 och 6 mm + 8 mm insexnyckel enl uppgift!
Vissa vevpartier har väl inbyggd vevarmsavdragare? Tror mitt truvativ har det!
Behövs en BBT-9 och 6 mm + 8 mm insexnyckel enl uppgift!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 20:30Skulle tro att man även behöver flytta ner framväxeln en bit om man byter till en mindre klinga.
Skulle tro att man även behöver flytta ner framväxeln en bit om man byter till en mindre klinga.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 20:31ev. även byta framväxel.
ev. även byta framväxel.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 20:48Det beror helt på vilken växel man har.
Med min Campa , Record, funkar det utmärkt utan att byta eller flytta."Campagnolos nya framväxel för både kompakt och traditionellt vevparti. Nu slipper man byta framväxel när man vill byta drevkombination."
http
Det beror helt på vilken växel man har.
Med min Campa , Record, funkar det utmärkt utan att byta eller flytta.
"Campagnolos nya framväxel för både kompakt och traditionellt vevparti. Nu slipper man byta framväxel när man vill byta drevkombination."
http
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 21:19På min MTB var jag tvungen att flytta ner den, annars blev det ingen ordning alls på växlingen.
På min MTB var jag tvungen att flytta ner den, annars blev det ingen ordning alls på växlingen.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 21:26Du har väl ShimaNO på MTB och deras framväxlar ihop med reglage är av annan utformning än Campagnolo.
Campagnolo har en utformning som fungerar med både CT och standardvevparti. ihop med Ergopower.
Du har väl ShimaNO på MTB och deras framväxlar ihop med reglage är av annan utformning än Campagnolo.
Campagnolo har en utformning som fungerar med både CT och standardvevparti. ihop med Ergopower.