Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 19:53Jag har varit med om att ventilen har varit i sönder. Kul med sidregn och två plusgrader.
Jag har varit med om att ventilen har varit i sönder. Kul med sidregn och två plusgrader.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 19:54Läste precis en bok av Chris Carmichael..
Han använder gamla slangar som styrketräningsredskap, ungefär som dom gummibanden man kan köpa på apoteket.
Läste precis en bok av Chris Carmichael..
Han använder gamla slangar som styrketräningsredskap, ungefär som dom gummibanden man kan köpa på apoteket.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:00Jag har haft slangar som ventilen inte varit åtdragen från fabrik. jag trodde jag hade pyspunka och kasserade några innan jag upptäckte det.
Bara dra åt med en tång, sen var det tätt-
Jag har haft slangar som ventilen inte varit åtdragen från fabrik. jag trodde jag hade pyspunka och kasserade några innan jag upptäckte det.
Bara dra åt med en tång, sen var det tätt-
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:33Precis samma sak har hänt mig flera gånger i vår, måste börja dra åt ventilerna ordentligt själv. När man står där med en halvfylld slang vågar man inte chansa utan byter, helt i onödan visar det sig efteråt.
Precis samma sak har hänt mig flera gånger i vår, måste börja dra åt ventilerna ordentligt själv. När man står där med en halvfylld slang vågar man inte chansa utan byter, helt i onödan visar det sig efteråt.