Quote from Guest on 18 May 2009, 23:11Okej, frågan är uppe varje gång, och jag skäms lite för att vara den som tar upp den. Men... jag har blivit placerad i sista startgrupp (F). Suger lite att ha precis hela startfältet framför sig, särskilt när alla kompisar (även utan meriter) hamnat längr
Okej, frågan är uppe varje gång, och jag skäms lite för att vara den som tar upp den. Men... jag har blivit placerad i sista startgrupp (F). Suger lite att ha precis hela startfältet framför sig, särskilt när alla kompisar (även utan meriter) hamnat längr
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:21Maila eller ring kansliet och rada upp några meriter så kommer de säkert flytta upp dig till rätt grupp, de brukar vara generösa på SM.
Telelefon 08 – 545 664 40 måndag till fredag kl 9–12 och 13– 17.
E-mail: info@marathon.se
Maila eller ring kansliet och rada upp några meriter så kommer de säkert flytta upp dig till rätt grupp, de brukar vara generösa på SM.
Telelefon 08 – 545 664 40 måndag till fredag kl 9–12 och 13– 17.
E-mail: info@marathon.se
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:32Hallå där på sig Fredrika..!
Ja jag skulle kunna svara som dom gör i tävlingsledningen:" Den officiella tiden tas ju vid startlinjen så alla har därför samma starttid"....nettotid dvs...Men sen så finns det väl typ 17 000 löpare av lite sämre löphstighet
Hallå där på sig Fredrika..!
Ja jag skulle kunna svara som dom gör i tävlingsledningen:" Den officiella tiden tas ju vid startlinjen så alla har därför samma starttid"....nettotid dvs...Men sen så finns det väl typ 17 000 löpare av lite sämre löphstighet
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 08:21Fredrika: Då blir det party i startfålla F.
Jag startar tydligen också där fast jag inte hade räknat med det 😀
Fredrika: Då blir det party i startfålla F.
Jag startar tydligen också där fast jag inte hade räknat med det 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 08:28Jag är också där och kan nog inte räkna med att de är så generösa att de flyttar mig ett snäpp upp. 🙁
Jag är också där och kan nog inte räkna med att de är så generösa att de flyttar mig ett snäpp upp. 🙁
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 08:46Fredrika, om du startar i F och springer i fatt dina kompisar och ni sedan följs åt hela vägen in i mål så kommer du garanterat att få en bättre tid än dem - de du!
Fredrika, om du startar i F och springer i fatt dina kompisar och ni sedan följs åt hela vägen in i mål så kommer du garanterat att få en bättre tid än dem - de du!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 08:52Fredrika: Jag tog med mig ett utdrag ur resultatlistan till nummerlappsutdelningen. Där finns en disk för uppflyttning av startgrupp. Visserligen hade jag ett maranresultat att visa upp, men det var inget snack om saken. 4:30 på Vällingbymaran räckte till
Fredrika: Jag tog med mig ett utdrag ur resultatlistan till nummerlappsutdelningen. Där finns en disk för uppflyttning av startgrupp. Visserligen hade jag ett maranresultat att visa upp, men det var inget snack om saken. 4:30 på Vällingbymaran räckte till
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 08:52Fredika: Jag tycker också att det är lite underligt ibland med hur väljer startgrupperna.
Jag tror helt klart de accepterar ditt Lindingö Ultra resultat och det borde bumpa upp dig någon startgrupp.
Fredika: Jag tycker också att det är lite underligt ibland med hur väljer startgrupperna.
Jag tror helt klart de accepterar ditt Lindingö Ultra resultat och det borde bumpa upp dig någon startgrupp.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:34Jag vet att det funkar med mara- och halvmararesultat, men frågan gäller alltså ett ultraresultat. Förra året fick jag byta till E tack vare mitt resultat på St. Eriksloppet hösten innan. Det var jag innerligt tacksam för.
Nåväl, jag får helt enkelt förs
Jag vet att det funkar med mara- och halvmararesultat, men frågan gäller alltså ett ultraresultat. Förra året fick jag byta till E tack vare mitt resultat på St. Eriksloppet hösten innan. Det var jag innerligt tacksam för.
Nåväl, jag får helt enkelt förs
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2009, 09:38Men om du har ett resultat från förra året - räcker inte det då?
Men om du har ett resultat från förra året - räcker inte det då?