Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:48Tja, så mycket kan jag säga att starta i E eller F är ju knappt någon skillnad. Förra året startade jag långt fram i F och då tyckte jag att jag hunnit ifatt de flesta i E innan tidtagningen började.
Tja, så mycket kan jag säga att starta i E eller F är ju knappt någon skillnad. Förra året startade jag långt fram i F och då tyckte jag att jag hunnit ifatt de flesta i E innan tidtagningen började.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:57Christer: det är därför jag hamnat i F (#) (5:12)
Micke: det är precis vad jag inte har lust med!
Christer: det är därför jag hamnat i F (#) (5:12)
Micke: det är precis vad jag inte har lust med!
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2009, 09:58Hmmm, konstigt, jag hade en liknande tid som du och mig har dom placerat i C i år...
Hmmm, konstigt, jag hade en liknande tid som du och mig har dom placerat i C i år...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:59Du får ett korrekt svar utan gissningar och anekdoter om du hör av dig till deras kansli istället, telefon och mail finns i mitt inlägg ovan. 🙂
Du får ett korrekt svar utan gissningar och anekdoter om du hör av dig till deras kansli istället, telefon och mail finns i mitt inlägg ovan. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:02Kring 1990 hade orden "jag är värd E" följt av en smiley betytt något helt annat än här. 🙂
Självklart ska man inte nöja sig med en kass startgrupp. Vid nummerlappsutdelningen har de en lista med vilka mara-, halvmara- och Lidingöloppstider som krävs fö
Kring 1990 hade orden "jag är värd E" följt av en smiley betytt något helt annat än här. 🙂
Självklart ska man inte nöja sig med en kass startgrupp. Vid nummerlappsutdelningen har de en lista med vilka mara-, halvmara- och Lidingöloppstider som krävs fö
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:04Lady, tack, du har alldeles rätt - anledningen att jag ställde frågan här var att någon kanske gjort samma sak. Sent igår var kansliet stängt 😉
Christer: se på fan! Jag kanske ska gråta och böna och be att jag får hamna i samma startgrupp som min gode v
Lady, tack, du har alldeles rätt - anledningen att jag ställde frågan här var att någon kanske gjort samma sak. Sent igår var kansliet stängt 😉
Christer: se på fan! Jag kanske ska gråta och böna och be att jag får hamna i samma startgrupp som min gode v
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:07christer: Har du hamnat i Startgrupp C med en tid på över 5 timmar? Det är lite underligt. Jag är i D efter 4:31 på Sthlm förra året men sen seedat mig med 3:51 på Växjö Marathon. Så låter jätteunderligt att du har hamnat i C då. Konspirationen växer!
christer: Har du hamnat i Startgrupp C med en tid på över 5 timmar? Det är lite underligt. Jag är i D efter 4:31 på Sthlm förra året men sen seedat mig med 3:51 på Växjö Marathon. Så låter jätteunderligt att du har hamnat i C då. Konspirationen växer!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:11Om man anmälde sig tidigt till Stockholmsmaran 2009 (det gjorde jag) så fick man ganska per omgående ett startnummer som motsvarade förra årets placering. De som anmält sig sent, eller inte sprungit tidigare, verkar mer eller mindre slumpmässigt ha fördel
Om man anmälde sig tidigt till Stockholmsmaran 2009 (det gjorde jag) så fick man ganska per omgående ett startnummer som motsvarade förra årets placering. De som anmält sig sent, eller inte sprungit tidigare, verkar mer eller mindre slumpmässigt ha fördel
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:13Fredrika, glöm inte berätta hur det gick med kansliet sen - nyfikna är vi nog lite till mans och kvinns nu när du dragit igång tankesmedjorna 🙂
Pontus: Det har du nog rätt i men hur man än vänder på det så är Fredrikas slutresultat på 5milen snabbare ä
Fredrika, glöm inte berätta hur det gick med kansliet sen - nyfikna är vi nog lite till mans och kvinns nu när du dragit igång tankesmedjorna 🙂
Pontus: Det har du nog rätt i men hur man än vänder på det så är Fredrikas slutresultat på 5milen snabbare ä
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2009, 10:16Ajajaj, nu börjar jag bli orolig att nån nämner mitt namn som exempel och resultatet blir att jag flyttas till startgrupp Ö...
Hmm, måste kolla att det verkligen var C...
Ajajaj, nu börjar jag bli orolig att nån nämner mitt namn som exempel och resultatet blir att jag flyttas till startgrupp Ö...
Hmm, måste kolla att det verkligen var C...