Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:41Aj då Annika...du får den nog i veckan då...å som sagt kolla upe till vänster i det vita fältet där startgrupp står å i en viss färgkod. Numren å startgrupp stämmer i 96 % av fallen....Å startgruppen å färgkoden stämmer i 100%. Tips typ;)
Aj då Annika...du får den nog i veckan då...å som sagt kolla upe till vänster i det vita fältet där startgrupp står å i en viss färgkod. Numren å startgrupp stämmer i 96 % av fallen....Å startgruppen å färgkoden stämmer i 100%. Tips typ;)
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:51Fredrika: Fick ni någon officiell mara-tid på LU? För isåfall skulle du kunna presentera det för dem. Eller fick ni någon officiell tid på Lidingöloppet för den följer väl den första 30km? För det skulle du kunna använda i såfall.
Lycka till, jag tyckte h
Fredrika: Fick ni någon officiell mara-tid på LU? För isåfall skulle du kunna presentera det för dem. Eller fick ni någon officiell tid på Lidingöloppet för den följer väl den första 30km? För det skulle du kunna använda i såfall.
Lycka till, jag tyckte h
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 11:07Kalle: nej, bara en splittid efter halva.
Tycker annars det är lättare att kryssa sig förbi dem som går än dem som springer. Men värst är att springa bland folk med taskig kadens och tunga steg - det kräver verkligen sin egen bubbla att inte smittas.Kje
Kalle: nej, bara en splittid efter halva.
Tycker annars det är lättare att kryssa sig förbi dem som går än dem som springer. Men värst är att springa bland folk med taskig kadens och tunga steg - det kräver verkligen sin egen bubbla att inte smittas.
Kje
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 11:19Jag fick ingen nummerlapp i mitt kuvert? Ska man inte hämta ut den?
Jag fick ingen nummerlapp i mitt kuvert? Ska man inte hämta ut den?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 11:22Ja, du hämtar ut nummerlappen vid nummerlappsutdelningen 🙂
Ja, du hämtar ut nummerlappen vid nummerlappsutdelningen 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 11:27Tänkte väl det. Kjell gör mig förvirrad. Mitt 2:03 från Kungsholmen runt kanske också räcker till en uppflyttning från F då. Nån som vet om det är lättast att anmäla det i förväg eller när man hämtar ut nummerlappen?
Tänkte väl det. Kjell gör mig förvirrad. Mitt 2:03 från Kungsholmen runt kanske också räcker till en uppflyttning från F då. Nån som vet om det är lättast att anmäla det i förväg eller när man hämtar ut nummerlappen?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 11:30När du hämtar ut nummerlappen. De har en särskild disk för det med listor med seedningsgränser. Då får du en klisterlapp med "rätt" färg och bokstav. Om du vill veta med en gång ifall din tid räcker kan du ringa och fråga, tyvärr frågade jag aldrig efter
När du hämtar ut nummerlappen. De har en särskild disk för det med listor med seedningsgränser. Då får du en klisterlapp med "rätt" färg och bokstav. Om du vill veta med en gång ifall din tid räcker kan du ringa och fråga, tyvärr frågade jag aldrig efter
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:22Oj oj oj, ju mer jag följer denna tråd, ju mer imponerad blir jag av organisationen och allt runt i kring vasaloppet.
Oj oj oj, ju mer jag följer denna tråd, ju mer imponerad blir jag av organisationen och allt runt i kring vasaloppet.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:03Vasaloppet är väl kanske inte det första man tänker på om man vill peka på ett arrangemang som lyckats med att organisera bort trängsel efter start.
Vasaloppet är väl kanske inte det första man tänker på om man vill peka på ett arrangemang som lyckats med att organisera bort trängsel efter start.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:25Nu har även jag varit i kontakt med kansliet för att byta grupp. Svaret blev ta med dig resultatet från LU när du ska hämta din nummerlapp så får vi se om du har en tillräckligt bra tid för att ändra grupp.
Nu har även jag varit i kontakt med kansliet för att byta grupp. Svaret blev ta med dig resultatet från LU när du ska hämta din nummerlapp så får vi se om du har en tillräckligt bra tid för att ändra grupp.