Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ok, tackar!

Precis som jag sa en bra bit upp i den här tråden alltså. 🙂

Att byte av startgrupp sker vid nummerlappsutdelningen.

Hälsar en uppenbarligen osynlig. 😉

Fia-Lotta du är på inget sätt osynlig, men det var inte helt självklart att det fungerar även med ultraresultat - listorna som finns i disken gäller maraton och halvmaraton. Tjejen jag pratade med på kansliet var trots allt mycket osäker, men det verkar s

Vilken tur! Annars hade ju risken funnits att jag blir totalt nersprungen nästa lördag. 😀

Jag provade att ringa förra året och fick då beskedet att det inte gick att byta startgrupp alls förrän just vid nummerlappsutdelningen. Även om man hade ett marar

Hade själv inget resultat att seeda mig via. Missade föregående säsong pga en fotledsfraktur.

Får i alla fall starta i startgrupp D, även om jag tror jag kommer få zick-zacka den första milen (har dock sprungit sub 3h tidigare, så kanske togs med i beräk

Det rådde inte helt hundra meningar när jag ringde men tydligen hade det ringt en kvinna i samma fråga.......Fredrika........

Men efter lite konsultation med en kollega på kansliet har de get klartecken att LU 50 ska vara ok för att flytta grupp. Nu

Jag ska försöka använda Gbgvarvet-tiden till att få hoppa upp en startgrupp iallafall..

Jag tror att varje litet framhopp i startgeupp är guld värt om man vill slippa trängsel. I d var det inga problem för mig att hålla för mig tillräcklig fart från valhallavägens början i alla fall. Jag tog bortre körbanan, där var det bättre plats. . 🙂

Jag var i E förra året och det var trångt och jävligt tyckte jag. Jag sprang om folk hela tiden första 3km. Nu ska det bli skönt att starta i D och jag hoppas på hitta lite folk som vill hålla samma fart som mig som jag kan haka på.

Oj då Kajsa...nu var jag på väg till starten i ett helt annat marathonlopp....hehe...Naturligtvis så hämtar du ut din nummerlapp med hjälp av startbeviset...å därefter får du gulla med lappen å kolla dess hemliga budskap...typ startled etc...;);)..