Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:31Sandra L > Saucony kanske helt enkelt passar dina fötter bättre medan Asics passar mina fötter bättre?
Sandra L > Saucony kanske helt enkelt passar dina fötter bättre medan Asics passar mina fötter bättre?
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:41Jag kanske är ett undantag, men mina fötter verkar inte svälla på långpass.
Jag kanske är ett undantag, men mina fötter verkar inte svälla på långpass.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:13Åh Zandra, vad bra att du redde ut det åt mig. 🙂
Tack allihopa för era tips! Tror det får bli ett par DS Trainer. Synd att man inte är herre bara, herrskon verkar vara billigare...
Åh Zandra, vad bra att du redde ut det åt mig. 🙂
Tack allihopa för era tips! Tror det får bli ett par DS Trainer. Synd att man inte är herre bara, herrskon verkar vara billigare...
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:28Man bör inte välja herrsko/damsko enbart pga sitt kön. Herrskor har generellt lite bredare läst än damskor, men det är ju inte säkert att alla fötter följer samma regel.
Björn Suneson lär köpa herrskor varannan gång och damskor varannan, för att ge fötte
Man bör inte välja herrsko/damsko enbart pga sitt kön. Herrskor har generellt lite bredare läst än damskor, men det är ju inte säkert att alla fötter följer samma regel.
Björn Suneson lär köpa herrskor varannan gång och damskor varannan, för att ge fötte
Quote from Christer Heinbäck on 29 June 2010, 21:38Visst är det så Zandra. 🙂
Olika skor passar på olika fötter. Dels beror det väl på hur bred/smal skon är samt, för egen del, så tror jag att det har att göra med hur de är sydda. Hur sömmarna går och huruvida det är nät eller "plastdetaljer" på olyckli
Visst är det så Zandra. 🙂
Olika skor passar på olika fötter. Dels beror det väl på hur bred/smal skon är samt, för egen del, så tror jag att det har att göra med hur de är sydda. Hur sömmarna går och huruvida det är nät eller "plastdetaljer" på olyckli
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:52Jag har fått lära mig att det generellt sett även är mer dämpning i herrmodeller samt att det var någon skillnad i tåboxen. Förutom att dammodellen oftare är rosa då alltså 😉
Jag har fått lära mig att det generellt sett även är mer dämpning i herrmodeller samt att det var någon skillnad i tåboxen. Förutom att dammodellen oftare är rosa då alltså 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 23:32Nu ska jag messerschmitta:
@Mikael: Asics har inga skor i 43
@Zandra/Sandra: Asics och Saucony har skor med både bred och smal läst.
Asics Ds-trainer 13 (tror jag) var väldigt liten i storlek, nu stämmer det bra med andra modeller om lästen är hyfsat samm
Nu ska jag messerschmitta:
@Mikael: Asics har inga skor i 43
@Zandra/Sandra: Asics och Saucony har skor med både bred och smal läst.
Asics Ds-trainer 13 (tror jag) var väldigt liten i storlek, nu stämmer det bra med andra modeller om lästen är hyfsat samm
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:4343,5 skulle det vara, sorry...
43,5 skulle det vara, sorry...
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 11:14Jo, jag vet att de har modeller med både bred och smal läst, men DS Trainers är ganska smala och ingen butikspersonal har lyckats hitta några Saucony (eller Nike eller Adidas eller New Balance) som passat mina fötter. Antar att det är mer än bara bredden
Jo, jag vet att de har modeller med både bred och smal läst, men DS Trainers är ganska smala och ingen butikspersonal har lyckats hitta några Saucony (eller Nike eller Adidas eller New Balance) som passat mina fötter. Antar att det är mer än bara bredden
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 11:16När vi ändå pratar storlekar och modeller... Hur är storlekarna i DS racer i jämförelse med trainer?
När vi ändå pratar storlekar och modeller... Hur är storlekarna i DS racer i jämförelse med trainer?