Quote from Elias Engqvist on 8 January 2009, 12:48Recept:
temperatur -5 o -20 ungefär, windstopperkalsonger, långa, inte så tjocka tights, underställströja med långa ärmar, (om under c:a -10 även funktions-tshirt), tunn löparjacka, mössa, vantar, icebugs eller VJ Sarva, lite tjockare löparstrumpor...nj
Recept:
temperatur -5 o -20 ungefär, windstopperkalsonger, långa, inte så tjocka tights, underställströja med långa ärmar, (om under c:a -10 även funktions-tshirt), tunn löparjacka, mössa, vantar, icebugs eller VJ Sarva, lite tjockare löparstrumpor...nj
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 20:34när det inte är apkallt, utan bara nästan,
kör jag med mina vintertights från Nike.
Idag blev det ylleunderstället med vindbrallor.
Ylleunderställströja i lite tunnare ull, med vinterlöptröja från craft
(den har så underbar ficka på ärmen för mobilen)
o
när det inte är apkallt, utan bara nästan,
kör jag med mina vintertights från Nike.
Idag blev det ylleunderstället med vindbrallor.
Ylleunderställströja i lite tunnare ull, med vinterlöptröja från craft
(den har så underbar ficka på ärmen för mobilen)
o
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 20:36Pia: Var det inte någon i din familj som efterlyste något av sina vinterlöparplagg??? Eller har mitt minne fått spatt kanske.... 😀
Pia: Var det inte någon i din familj som efterlyste något av sina vinterlöparplagg??? Eller har mitt minne fått spatt kanske.... 😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:59För några år sedan var det NEWLINE som gällde å jag har fått rubban å stubban i farsdagspresent,födelsedags....julklapp etc.etc. Å tänk dom funkar lika bra som ICA:s lågpris grejor typ kalsingar,strumpor,vantar,mössa,overall etc etc.fantastiskt....Men vis
För några år sedan var det NEWLINE som gällde å jag har fått rubban å stubban i farsdagspresent,födelsedags....julklapp etc.etc. Å tänk dom funkar lika bra som ICA:s lågpris grejor typ kalsingar,strumpor,vantar,mössa,overall etc etc.fantastiskt....Men vis