Quote from Elias Engqvist on 26 September 2012, 12:55Hehe, du får gärna utveckla det Micke - inte säker på hur jag ska tolka det!
Det är iaf raka motsatsen till "Blair Witch Project" vad gäller filmteknik 🙂
Hehe, du får gärna utveckla det Micke - inte säker på hur jag ska tolka det!
Det är iaf raka motsatsen till "Blair Witch Project" vad gäller filmteknik 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 13:50Jo, de här GoPro-kamerorna marknadsförs ju för action-filmning. Den här upptagningen bjuder visserligen sporadisk idrottslig action för den uppmärksamme tittaren men knappast så att pulsen rusar.
Jo, de här GoPro-kamerorna marknadsförs ju för action-filmning. Den här upptagningen bjuder visserligen sporadisk idrottslig action för den uppmärksamme tittaren men knappast så att pulsen rusar.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 13:51Nu har ju kravallpolisen också fått GoPro.
Nu har ju kravallpolisen också fått GoPro.
Quote from Elias Engqvist on 26 September 2012, 15:54Ah du tänkte så! Jo, det hade bilvit mer action filmning om inte min bil hade blivit inparkerad - jag hade tänkt köra upp till den där vändplanen där den djupaste vattengraven var alldeles efter (ut på hygget) men jag fick ta en MTB istället så då jag kom
Ah du tänkte så! Jo, det hade bilvit mer action filmning om inte min bil hade blivit inparkerad - jag hade tänkt köra upp till den där vändplanen där den djupaste vattengraven var alldeles efter (ut på hygget) men jag fick ta en MTB istället så då jag kom
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 15:59Du skulle ha kunnat skicka upp F.p. David i moraset som filmande förlöpare. Det hade nog blivit action det.
Du skulle ha kunnat skicka upp F.p. David i moraset som filmande förlöpare. Det hade nog blivit action det.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 16:03Ja, med sjöräddning o ambulanshelikopter.
Ja, med sjöräddning o ambulanshelikopter.
Quote from Elias Engqvist on 26 September 2012, 16:04Isf hade det ju varit roligare att filma herr Fp 🙂
Isf hade det ju varit roligare att filma herr Fp 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 19:34Jag hörde så många prata om Funbeat under middagen efter loppet så jag tänkte att jag också skulle bli medlem! Jag är veganen Robin som inte hade något ombyte med sig.
Mycket roligt lopp. Älskar att det var så litet och intimt.
Jag hörde så många prata om Funbeat under middagen efter loppet så jag tänkte att jag också skulle bli medlem! Jag är veganen Robin som inte hade något ombyte med sig.
Mycket roligt lopp. Älskar att det var så litet och intimt.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 19:38Jag kan rekommendera "Bra mat" och "Fettförbränning"grupperna
Jag kan rekommendera "Bra mat" och "Fettförbränning"grupperna
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:00Fettförbränning är något jag verkligen inte behöver. Sist jag kollade låg fettprocenten på 6,4%. Är det mycket kött i Bra mat-gruppen? Jag är nämligen vegan!
Fettförbränning är något jag verkligen inte behöver. Sist jag kollade låg fettprocenten på 6,4%. Är det mycket kött i Bra mat-gruppen? Jag är nämligen vegan!