Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:44Då ska vi knappa in Persbo i GPS:en.
(Det vill säga, jag knappar in Persbo i min telefon medan maken läser i den analoga kartboken istället.)
Då ska vi knappa in Persbo i GPS:en.
(Det vill säga, jag knappar in Persbo i min telefon medan maken läser i den analoga kartboken istället.)
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 22:11OK, då blir det Persbo på min navigator också.
OK, då blir det Persbo på min navigator också.
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2012, 22:14Observera - det finns ett Persbo i närheten av ludvika som kanske också är trevligt men alldeles fel i detta sammanhang. Jag tänkte skicka ut ett mail i morgon till samtliga med några punkter. Det blir en kort vägbeskrivning också!
Observera - det finns ett Persbo i närheten av ludvika som kanske också är trevligt men alldeles fel i detta sammanhang. Jag tänkte skicka ut ett mail i morgon till samtliga med några punkter. Det blir en kort vägbeskrivning också!
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 22:01GPS-koord. mottages tacksamt. Bara för säkerhets skull alltså...
GPS-koord. mottages tacksamt. Bara för säkerhets skull alltså...
Quote from Elias Engqvist on 18 September 2012, 23:13Jag glömde ju alldeles vägbeskrivningen 🙁
Jag glömde ju alldeles vägbeskrivningen 🙁
Quote from Elias Engqvist on 19 September 2012, 00:13Hade lite svårt för GPS-koordinater just nu - du hittar säkert 🙂
Hade lite svårt för GPS-koordinater just nu - du hittar säkert 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 15:49Dagens långpass tillägnar jag Caballo Blanco, peng kommer att skänkas till fonden. Kan berätta att min runda på 17 km, var runt en småländsk sjö och på en liten bit av vägen hade jag en liten fin räv som medlöpare.
Dagens långpass tillägnar jag Caballo Blanco, peng kommer att skänkas till fonden. Kan berätta att min runda på 17 km, var runt en småländsk sjö och på en liten bit av vägen hade jag en liten fin räv som medlöpare.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 10:06Tack Christer med släktingar och vänner för ett roligt och välordnat arrangemang.
Många trevliga möten och intressanta samtal blev det under dagen.Att jag lyckades springa fel på båda varven får väl gå under "Run free"-kontot. Passage av hala spången oc
Tack Christer med släktingar och vänner för ett roligt och välordnat arrangemang.
Många trevliga möten och intressanta samtal blev det under dagen.
Att jag lyckades springa fel på båda varven får väl gå under "Run free"-kontot. Passage av hala spången oc
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 15:02Ja detta var ju helt vansinnigt trevligt, vädret till trots! Sprang ju inte själv, men det lät på alla som sprang att det var en rolig bana. Och vilken god mat efteråt också, seriöst med tält och allt. Toppen helt enkelt!
Ja detta var ju helt vansinnigt trevligt, vädret till trots! Sprang ju inte själv, men det lät på alla som sprang att det var en rolig bana. Och vilken god mat efteråt också, seriöst med tält och allt. Toppen helt enkelt!
Quote from Elias Engqvist on 24 September 2012, 06:42Det var helt fantastiskt att se drygt 30 personer som trots det miserabla vädret var så oerhört glada och positiva!
Att du sprang fel där Tomas var mitt fel! Det var helt enkelt för dålig markerat där. Och regnet gjorde det ju dessutom ännu svårare att s
Det var helt fantastiskt att se drygt 30 personer som trots det miserabla vädret var så oerhört glada och positiva!
Att du sprang fel där Tomas var mitt fel! Det var helt enkelt för dålig markerat där. Och regnet gjorde det ju dessutom ännu svårare att s