Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Precis när vi hade bestämt oss för att bo på lägenhetshotellet visar det sig vara fullbokat. Typiskt!

Menar du vandrarhemmet?

Om ni står ut med väldigt lite golvyta, en våningssäng och madrasser på golvet f.ö. fast med dusch o toa så kan jag kanske övertala grannen att låna/hyra ut det!

Det vore ju toppen!

Vi står ut med vad som helst, och hyr gärna. Vi är vana att sova lite hejsan-svejsan, men vill bo inomhus den här gången (dvs inte tälta).

Ja vandrarhemmet har bara husvagnsplatser kvar.

Dom håller på o bygger ut gruvan rejält så det kanske är därför - ok då frågar jag dom inom kort o återkommer!

Jag kan ju nämna att Garpenbergs Herrgård http://www.garpenbergsslott.se/
också har boende, lite dyrare än vandrarhemmet men lika nära start-/m

Om grannens hus är upptaget så får det bli slottet. 🙂

Tycker tältning låter helt ok! Funderar på tåg, gillar resformen.. 🙂

Jag måste här ta tillfället att få hylla Christers fantastiska engagemang och initiativrikedom!

Jag har nyss återvänt från en grym träningshelg i Garpenberg, ett initiativ som Christer helt ideellt drivit. Vi, dryga 12 löpare från storstaden blev så väl

Även jag och Eva LK var med på träningsläget och är lika nöjda som A B. Fast vi är från Falun som visserligen är Dalarnas storstad men kanske inte i dignitet med Stockholm med omnejd 🙂

Om schemat passar så kommer vi också!

Bugar och tackar för allt beröm. Jag hade tänkt att det här loppet skulle bli ännu lite fantastiskare 🙂

Edit: De handsnickrade skyltarna kommer att komma till användning då också !