Quote from Guest on 12 September 2011, 08:41Hej, har beställt en Canyon AL 6.0 som ska komma nu vecka 37.
Är det någon som har skickat efter cykel från Canyon och vet på ett ungefär vilken dag i veckan cykeln dyker upp, om det är nu direkt på måndag eller om det brukar vara i mitten på veckan?Mvh
Hej, har beställt en Canyon AL 6.0 som ska komma nu vecka 37.
Är det någon som har skickat efter cykel från Canyon och vet på ett ungefär vilken dag i veckan cykeln dyker upp, om det är nu direkt på måndag eller om det brukar vara i mitten på veckan?
Mvh
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 08:51Vilket år?
Vilket år?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:47Jag fick min på onsdagen veckan efter dom hade skickat den. Beror nog lite på var i Sverige du bor.
Jag bor dock i Småland.
Jag fick min på onsdagen veckan efter dom hade skickat den. Beror nog lite på var i Sverige du bor.
Jag bor dock i Småland.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:51Fick min cykel på 8 dagar. Beställde på tisdagen och hade cykeln onsdagen därpå om jag minns rätt. Canyon har dock rea nu och man får nog vara beredd på längre leveranstider.
Fick min cykel på 8 dagar. Beställde på tisdagen och hade cykeln onsdagen därpå om jag minns rätt. Canyon har dock rea nu och man får nog vara beredd på längre leveranstider.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:51*dubbelpost
*dubbelpost
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:46Jag beställde min cykel för några veckor sedan.
Det står att den ska komma vecka 37 vilket vi är inne på nu. Då undrar jag vilken dag i veckan den möjligtvis kan dyka upp 🙂
Jag beställde min cykel för några veckor sedan.
Det står att den ska komma vecka 37 vilket vi är inne på nu. Då undrar jag vilken dag i veckan den möjligtvis kan dyka upp 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 18:06Min skulle levereras v 35, men kom på torsdagen v 36.
Min skulle levereras v 35, men kom på torsdagen v 36.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 18:17Söndag som leveransdag kan du nog räkna bort iaf Henrik 🙂
Söndag som leveransdag kan du nog räkna bort iaf Henrik 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:55Du har inte funderat på att be Canyon om ett kollinummer så att du kan spåra ditt paket?
Du har inte funderat på att be Canyon om ett kollinummer så att du kan spåra ditt paket?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:37Väntar på svar från dom med kollinummer så jo!
Väntar på svar från dom med kollinummer så jo!