Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCanyon Leverans
You need to log in to create posts and topics.

Vart la jag mina chips?

Jag har två Canyons, en MTB (Nerve MR) och en LVG (roadlite 7).
Leveranserna har i bägge fallen fungerat utmärkt. Cyklarna fanns på lager och levererades på några dagar. På roadliten ändrade jag vevparti och fick besked om längre leveranstid pga detta, me

Jag har en LVG och den kom aningen innan utlovat datum till och med. Mycket nöjd med den och längtar till första hela säsongen med den!

Läs o begrunda http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=428895

Självklart, som en Canyon med fraktbolaget kom allas vår David återigen in i tråden för att lyfta fram en två år gammal tråd om leveransproblem.

Ja, och den tråden verkar ha evigt liv eftersom det fotfarande finns folk som till o med avbeställer sina cyklar när de ser leveranstiderna.

Förhoppningsvis har det blivit bättre men när ska det bli riktigt bra?

Haha, bra David... det måste ju finnas en motpol till alla jasägare som mej så vi får lite nyans här! 🙂

Men det bästa är alla Surmuppar som går i spinn.

Jag är lite mot Canyon och liknande också, men inte av erfarenhet utan bara för att jag gillar att det finns personlig service och fysisk närvaro. Jag skulle ju gärna se fler cykelbutiker och sportbutiker i allmänhet, men det lär ju bli svårare och svårar

Helt rätt Per, men när det skiljer 30 % så skiter i alla fall jag i sådana ideal... om det då inte är något så billigt som ekologisk mjölk.