Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 07:23Fick min får några veckor sedan, helt i tid eller till och med lite tidigare. När de skickar iväg den får du ett mail med ett kollinummer till UPS. Sen var UPS sopiga och "glömde" ta med paketet den dag de skulle komma. De gär 3 försök, sen lägger de pake
Fick min får några veckor sedan, helt i tid eller till och med lite tidigare. När de skickar iväg den får du ett mail med ett kollinummer till UPS. Sen var UPS sopiga och "glömde" ta med paketet den dag de skulle komma. De gär 3 försök, sen lägger de pake
Quote from Lisa Bringhed on 13 September 2011, 14:41Beställde min cykel på rea:an ifjol, den 11/9 och hade den hemma den 15/9.
Ruggigt snabb leverans! (t+)
Beställde min cykel på rea:an ifjol, den 11/9 och hade den hemma den 15/9.
Ruggigt snabb leverans! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 23:41Ring Canyon Sverige och kolla så att betalningen kommit fram. Annars händer ingenting.
Ring Canyon Sverige och kolla så att betalningen kommit fram. Annars händer ingenting.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 09:06Mailade dom efter kollinummer så nu har jag fått det och spårat mitt paket som nu är påväg och kommer nog möjligtvis fram idag! (H:)
Mailade dom efter kollinummer så nu har jag fått det och spårat mitt paket som nu är påväg och kommer nog möjligtvis fram idag! (H:)
Quote from Charlotte Skoglund on 15 September 2011, 20:38Beställde 2min före Lördag och idag vid lunch kom hojjen, lite mindre än en vecka tycker jag är ok då det trotts allt var två helgdagar .....
förra gången tog det ca 1v mer än lovat dock klart ok tid tycker jag
Beställde 2min före Lördag och idag vid lunch kom hojjen, lite mindre än en vecka tycker jag är ok då det trotts allt var två helgdagar .....
förra gången tog det ca 1v mer än lovat dock klart ok tid tycker jag
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 20:45Men du beställer en lagervara och det är en helt annan logistik.
Men du beställer en lagervara och det är en helt annan logistik.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 08:24Att inte kunna leverera lagervaror speciellt snabbt är väl fortfarande inte unikt för Canyon eller cykelindustrin i allmänhet? Undantaget kanske är Cykelmagneten? För där får man väl sin cykel dagen efter oavsett om det är en lagervara eller inte. Med för
Att inte kunna leverera lagervaror speciellt snabbt är väl fortfarande inte unikt för Canyon eller cykelindustrin i allmänhet? Undantaget kanske är Cykelmagneten? För där får man väl sin cykel dagen efter oavsett om det är en lagervara eller inte. Med för
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:56Skillnaden är att Canyon lovar en sak vid beställningen och det verkar de ha svårt att hålla.
Skillnaden är att Canyon lovar en sak vid beställningen och det verkar de ha svårt att hålla.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 10:01Skakar liv i denna tråd då jag är lite nyfiken på en Canyon cykel.
Hur har det fungerat för er som köpt era cyklar via nätet? Fungerade leveranser och tider som utlovat?
Kom gärna med lite feedback på ert köp och gärna om hur era cyklar är att cykla på me
Skakar liv i denna tråd då jag är lite nyfiken på en Canyon cykel.
Hur har det fungerat för er som köpt era cyklar via nätet? Fungerade leveranser och tider som utlovat?
Kom gärna med lite feedback på ert köp och gärna om hur era cyklar är att cykla på me
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 10:32David: Dags att svara... 😉
David: Dags att svara... 😉