Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCervelo R3 Sram Rival - köpa elle …
You need to log in to create posts and topics.

David: Ja det kommer nog att bli att jag handlar där men andras tankar än mina och säljarens är fortfarande intressanta.

Tänker alltid på denna när jag ser ditt nick även fast det är en bokstav som är annorlunda!

http://www.youtube.com/watch?v=3EmisAkl8

Ahhh, den har man dansat till.

Jag tvivlar inte på att SRAM är bra, det enda jag funderar på är själva växlingarna.
Har som sagt liknande funderingar som trådskaparen och eftersom jag inte är en särskilt erfaren cyklist så snokade jag runt lite på nätet och följande gjorde mig lite fu

Har Sram Rival och det funkar klockrent, doubletap..kan det bli enklare ? 🙂

Angående SRAM, om du en gång provat så vill du aldrig mer köra Campa eller Shimano..

Jo, det är klart att man kan göra David, men för de flesta av oss medför det en ganska seriös merkostnad. Men det är såklart bara att höra sig för, får man ett bra pris så får man.

Några verktyg kostar inte mer än hjulen. Jag skulle inte lita på att Horst, Sung Lee, Francois, Pablo eller Benito har gjort ett bra jobb med min cykel. Jag ska ju ändå med stor sannolikhet meka med den hädanefter.
Då föredrar jag att lägga ned några timm

Även där blir det ofta ganska mycket dyrare om man inte redan har ett lager av grejer att ta av. Nu håller vi väl på att bygga upp ett i ganska god takt... (t+)

Blir det inte dyrt att lämna in cykeln varje gång som något ska ordnas? Du har ju inga verktyg.
För en tusenlapp så har de man en uppsättning bra verktyg.

Hehe, jag lämnar aldrig in min cykel, inte sedan hjulet ramlade av på en cykel som lämnades in, för typ trettio år sedan. Med ett undantag.

Jag syftade på när man köper en ny cykel. Dels behöver man lite mer udda verktyg än man behöver till vardags och d