Quote from Guest on 9 December 2010, 19:35Hallå!
Någon som har erfarenheter från Chain Reaction Cycles?
Jag tänkte beställa från dem idag, och då det inte är ett svenskt företag tänkte jag höra om personers erfarenhet av dessa?
Man vill ju inte bli blåst på 9000:- som ordern handlar om.Tack p
Hallå!
Någon som har erfarenheter från Chain Reaction Cycles?
Jag tänkte beställa från dem idag, och då det inte är ett svenskt företag tänkte jag höra om personers erfarenhet av dessa?
Man vill ju inte bli blåst på 9000:- som ordern handlar om.
Tack p
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:45Det brukar vara långsamt eftersom Parcel-GLS-Schenker är en snigelkedja.
Det brukar vara långsamt eftersom Parcel-GLS-Schenker är en snigelkedja.
Quote from Rasmus Olsson on 9 December 2010, 19:48CRC har jag bara goda erfarenheter av. Dock som David påpekar ska man se upp med Schenker. Visst, de levererar, men som privatperson måste du jaga dom. du är noll värd för Schenker. De ljuger privatkunder rakt upp i ansiktet.
CRC har jag bara goda erfarenheter av. Dock som David påpekar ska man se upp med Schenker. Visst, de levererar, men som privatperson måste du jaga dom. du är noll värd för Schenker. De ljuger privatkunder rakt upp i ansiktet.
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:48Det är ingen brådska så sett, det är ju några månader kvar tills jag kan ge mig ut med cykeln.
Men i övrigt är det ingen fara att handla från dem?/Stefan
Det är ingen brådska så sett, det är ju några månader kvar tills jag kan ge mig ut med cykeln.
Men i övrigt är det ingen fara att handla från dem?
/Stefan
Quote from Mikaela Lexén on 9 December 2010, 19:52De gånger jag beställt från CRC har jag fått mina prylar efter en till två veckor.
Ungefär som från vilken svensk nätbutik som helst, fast lite billigare. Aldrig haft några problem.
Jämför också http://www.bike-discount.de , de är billigare på en del sake
De gånger jag beställt från CRC har jag fått mina prylar efter en till två veckor.
Ungefär som från vilken svensk nätbutik som helst, fast lite billigare. Aldrig haft några problem.
Jämför också http://www.bike-discount.de , de är billigare på en del sake
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:55Har handlat från CRC många gånger och det funkar bra, använd UPS som fraktfirma istället så får du det mycket snabbare levererat och dessutom hem till dörren. Om orden är på 9000kr är nån hundring i frakt inte mycket att orda om tycker jag, gratisfrakt me
Har handlat från CRC många gånger och det funkar bra, använd UPS som fraktfirma istället så får du det mycket snabbare levererat och dessutom hem till dörren. Om orden är på 9000kr är nån hundring i frakt inte mycket att orda om tycker jag, gratisfrakt me
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:57Jag föredrar wiggle.
Jag föredrar wiggle.
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 20:08Har handlat där, inga problem!
Har handlat där, inga problem!
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 20:10Jag har beställt flera gånger från CRC, alltid med gratisfrakten. Det har aldrig tagit längre än två veckor innan jag haft prylarna. Även returnerat och fått pengarna tillbaks utan problem.
Jag har beställt flera gånger från CRC, alltid med gratisfrakten. Det har aldrig tagit längre än två veckor innan jag haft prylarna. Även returnerat och fått pengarna tillbaks utan problem.
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 20:13Tack för alla svar.
När ni beställt därifrån, har ni kört med kort, PayPal eller banköverföring?
Har detta funkat smärtfritt?/Stefan
Tack för alla svar.
När ni beställt därifrån, har ni kört med kort, PayPal eller banköverföring?
Har detta funkat smärtfritt?
/Stefan